Quba |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 24 Wrz 2005 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | Hmm 1, właśnie do mnie doszło że nie trzeba rzucać drugi raz, bo obrażenia można spokojnie odczytać z rzutu testu walki (są jakieś efekty specjalne które modyfikuj rzut kości, np. punkty szczęścia ?) |
Są punkty Akcji, które zamieniają kość pecha na równowagi.
Cytat: | Hmm 2, doszło też do mnie że przy serii, każdemu przeciwnikowi zadajesz dokładnie te same obrażenia Wink |
Nie rzucasz tyle testów przeciwstawnych ilu przeciwników (max dla uproszczenia, ale nadal nie jestem do tego rozwiązania w pełni przekonany).
Cytat: | Hmm 3, opcjonalnie można skuteczność broni rodzielić na trzy statystyki, np. taser miałby niski ból, wysoki szok, zerowe rany. |
Dokładnie o tym myślałem Broń obezwładniająca miałaby większy szok.
Cytat: | Hmm 4, jedyny problemy, to wpakowanie w ten system innych cech (opanowanie, odporność na ból - to może się troche skomplikować), albo atak z Wartością Rany większą niż 6. |
Odporność na ból istnieje jako specjalizacja Niezłomności. Właśnie myślę nad tym, aby wyłącznie liczyć wartość Charakteru i specjalizacji do obniżenia bólu, a nie Niezłomności, dzięki temu będzie jeszcze trudniej, choć nie wiem czy to nie przesada. Z drugiej strony myślałem o teście na Niezłomność, jeśli chodzi o Szok (tylko wtedy musiałaby istnieć tabelka, w której w zależności od porażki coś złego się dzieje, np. nie wyszło to utrata rundy, nie wyszło o 2 to utrata przytomności, o 4 umieranie, o 6 zgon).
Cytat: | Sądze że w takim przypadku Rambo zgodziłby się na dodatkowe minusy do skilla i pociągnął dłuższą serie Wink (a wtedy mamy cztery trupy instant).
| System nie przewiduje ognia zaporowego w jednej akcji do więcej niż 3 osób oddalonych o 2 metry
Cytat: | Zauważ, że Rambo walczą z lepszymi miśkami (komandosi, etc), atakował z zaskoczenia i zasadzki (ew. szpikował teren pułapkami). Czyli działał zgodnie ze Zmierzchowymi założeniami Wink |
Bo Rambo wiedział, że może wyrzucić kiedyś na 3k6 te -4 lub -5, wolał nie ryzykować i słusznie
Cytat: | No trochę dziwnie to wygląda, np. masz dwóch rewolwerowców o tych samych (wysokich) umiejętnościach, którzy pojedynkują się w trybie quick-draw. Jak w takim wypadku zinterpretujesz remis na kostkach ? | Proste
Obaj szybko dobywają gnaty i obaj nie trafiają, w końcu człowiek to nie kukła i nie stoi w miejcu, dodatkowo można to zinterpretować w ten sposób, że zaryzykowali bo każdy chciał być tym pierwszym i przez to nie trafili
Pewnie opcjonalna zasada będzie mówić o równoczesnym postrzale, liczy się wtedy tylko Skuteczność broni.
Cytat: | Z osobnych pomysłów, obrażenia można troche podrandomizować, patrząc która kość jest wybrana jako najniższa. Jeżeli kość równowagi, obrażenia strandardowe, jeżeli kość pecha skuteczność x2, jeżeli kość szczęścia trafienie x2 (albo coś w ten deseń). |
No niby tak, ale wtedy to rzut 3k6 będzie wpływał na rany do kwadratu, trochę to dziwne.
Jeśli już randomizować, to można zawsze wykonywać test na zdanie bólu, szoku. |
|