Vector |
chodzący wśród autorek |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2008 |
Posty: 57 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Ależ to jest bardzo proste i intuicyjne, może tylko wygląda na coś skomplikowanego. Zresztą, weź do ręki kości i rzuć parę razy, przyjmując różne wartości atrybutów, umiejętności i utrudnień/ułatwień do testów.
Ja się tak bawiłem i wszystkie rzuty i podliczenia przebiegały bardzo szybko i sprawnie.
Zapomniałem o jednym. Jak nietrudno się domyślić, test przeciwstawny wygląda tak:
Sukces dla rzucającego z nr. 1, gdy:
kx1 + U1 > kx2 + U2
Dzięki Zuhar!
Już wszystko sobie policzyłem, a twój prostokąt mi w tym pomógł ;]
Jeśli kogoś to ciekawi, to:
Prawdopodobieństwo, że przy rzucie dwiema kośćmi (kx i k10) wynik na kx będzie wyższy niż na k10 wynosi, dla:
k4 - 15%
k6 - 25%
k8 - 35%
k10 - 45%
k12 - 55%
k20 - 72,5%
Myślałem też, czy nie zmienić równania testu na:
kx + U >= k10 + ST
Wtedy analogicznie,
Prawdopodobieństwo, że przy rzucie dwiema kośćmi (kx i k10) wynik na kx będzie wyższy lub równy niż na k10 wynosi, dla:
k4 - 25%
k6 - 35%
k8 - 45%
k10 - 55%
k12 - 62,5%
k20 - 77,5%
Jak myślicie, który z testów byłby lepszy? (czy testy mają być prostsze czy trudniejsze?) |
|