Scott |
chodzący wśród autorek |
|
|
Dołączył: 12 Lip 2007 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
 |
 |
 |
|
@Kruk
Cytat: | Czytałeś Deadlandy?To co opisujesz jest niemal identyczne z skalpami,szczególnie tymi z Hell on Earth. |
Myślę, że trochę przesadzasz. Skalpy w Deadlands to swojego rodzaju "relikwie" po potworach. Każdy gracz, który ubije jakąś wyjątkowo zwyrodniałą bestię, może wykorzystac takiego skalpa i każdy taki skalp oferuje inną moc.
Natomiast Vector opisuje destylat ze Śmiecia jako esencję magiczną. Czyli siłę napędową magii - jak Wiatry Magii w Warhammerze, czy Manitou w Deadlands. Jeśli wypijesz "kosmiczną parę", a nie będziesz znał potrzebnych inkantacji, to raczej użytku z owej pary nie będziesz miał - no chyba, że jeszcze przez nią narobisz sobie krzywdy. Bynajmniej tak to, w tej chwili, widzę
@Vector
Cytat: | Potrzeba jeszcze z czymś pomóc przy grze? Jakieś problemy? |
Pomoc zawsze się przyda Przede wszystkim mógłbyś rozwinąc temat magiczny (jak to widzisz, jakieś przykładowe czary itp.). Jeśli Cię, oczywiście, ten temat kręci - wiadomo, nic na siłę.
Jeśli natomiast wolałbyś napisac o czymś innym, to proszę bardzo! Genezę Śmieci już pobieżnie znasz, więc możesz właściwie opisac wszystko co wpadnie Ci do głowy - fantastyczną lokację, obszar, Śmiecia, czy jeszcze coś innego. Możliwości jest naprawdę wiele. Najbardziej to w ogóle marzy mi się, aby ktoś napisał przygodę - chciałbym poprowadzic do WŚ coś, co jednocześnie nie jest stworzone przeze mnie. To by było napradę fajne
Cytat: | Szczerze mówiąc spodobał mi się ten system ;] |
Jeśli się spodobał, to bardzo mnie to cieszy . To znak, że gra spełnia swoje zadanie. |
|