Fons |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 23 Paź 2005 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja to widze tak:
Karty dzielą sie na antybiotyki, pasożyty, lekarstwa i rozwój choroby
Każdy gracz ciągnie w pierwszej turze (pierwszm spotkaniu) 6 kart.
Następnie gracze którzy posiadaję głowy mogą wymienić karty.
Dalej gracze wyrzucają kolejno karty alepo jednaj a do momentu gdy nikt nie bedzie chciał wyrzucić już żadnej. (każda karta wyrzucona zaczyna działać natychmiastowo)
Potem gracze odrzucają karty jeśli mają ich za dużo (co wynika z ilości macek/rąk) - oczywiście możemieć puste ręce/macki jesli chce.
Pozostałe karty i te które gracze wyrzucili należy przetacować
Następna tura
każda następna tura wygląda tak samo z tym, że gracz ciągnie tyle kart by mieć ich w sumie 6
antybiotyki - leczą dwa organy pogarszają stan jednego (mogą spowodować wyrośnięcie nowego organu)
lekarstwa - leczą jeden organ (tylko jeśli obcy go posiada)
pasożyt - zwiększa o jeden PP (poziom pasożyta) i niszczy 2 organy. (jesli pasożyt jest innego rodzaju to gracz nie dodaje tych PP, ale ma osobno liczone PP dla poszczególnych pasożytów) - trzeba zaznaczyć że jeśli gracz nie posiada choć jednego z aktakowanych organów to pasożyt nie może sie rozwinąć i nie zwiększa sie PP (ale oczywiście organy także sie nie wytracają)
rozwój choroby - wybrany pasożyt zwiększa PP o jeden i atakuje raz jeszcze organy.
Każdy gracz ma karte postaci na której zaznaczona jest ilość odpowiednich nażądów. Przed rozpoczęciem kreacji ma tylko i wyłącznie mózg - na całą reszte ma 20 pkt (oczywiście może dokupić kolejne mózgi także)
głowa - każda głowa określa ile katr możesz wymienić w turze (jak w pokerze - przet wyłożeniem, ale po ciągnięcu katr)
jelito - jesli nie posiadasz choć jednego jelita to pozytywne skutki działania antybiotyków/lakarstw są dwa razy mniejsze.
macka - ilość macek/rąk określa ilemożesz mieć kart na końcu tury (zostawić sobie na później)
mózg - utrata mózgu oznacza śmierć
mięśnie - brak mięśni uniemożliwia używanie kart działających na innych graczy
nerka - bez nerek negatywne skutki dzaiłania antybiotyków są 2x większe
ręka - ilość macek/rąk określa ilemożesz mieć kart na końcu tury (zostawić sobie na później)
układ rozrodczy - utrata tego układu powoduje problemy z samoakceptacją - możesz wyrzucić max. jedną katre na turę jesli nieposiadasy tego ukadu
uszy,skóra,noga, nos, oko, ogon, płuca, skrzela, wątroba, żołądek - nie mam pomysłów
Gracze mogą używać na przeciwnikach pasożów i rozwoju choroby, ale nie antybiotyków ani lekarstw.
Sposoby zwycięstwa:
a) oczywiście wychodowanie największego pasożyta (najwięcej PP jednego rodzaju)
b) tak duże zapasożycenie (to jest po polsku?) przeciwników by ci stracili swoje mózgi
P.S. Jeśli ta kra zostanie skończona i ktoś bedzie w nią grał to zrobienie tego przy "niewiedzących" będzie wywoływać jeszcze ciekawsze reakcje niż granie w erpegi. |
|