Quba |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 24 Wrz 2005 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
Magnes napisał: | Kilku bohaterów na jednego gracza - miałem kiedyś taki pomysł też, to może być dobre w grach, gdzie śmiertelność jest duża. |
Tworzenie oddziału jest fajne, wtedy można rozpisać typy drużyn, czyli czołgiści (3-5 w zależności od typu czołgu, telegrafista, działowy, kierowca, dowódca), załoga u-bota (oficerowie, marynarze, mechanik, itp), drużyna piechoty (sierżant, kapral, sanitariusz, snajper, itp), szwadron lotniczy.
Enzo_0 napisał: | Bardzo dobry pomysł, ale raczej jako opcja gdy MG nie ma pomysłu na sesje, bo na dluzsza mete moze sie znudzic. |
Oczywiście generator jest tylko opcją. Coś w tym stylu gdy na sesję nie przyjdzie MG, jeden z graczy wyjmuje ten system, losuje misję i można grać
Cytat: | Dobra, macie racje. Nie podobaloby mi sie gdyby jeden gracz przez caly czas kierowal 3 zolnierzami. Lepiej jest zeby stworzyc jeden oddział, i jesli BG zginie, to gracz "przerzuca" sie na drugiego. |
Możne odgrywa ciągle jednego z teamu, ale czsami może przenieść się w innego. Albo uzależnić to od decyzji MG, albo jakimś parametrem, jakaś więzią.
Cytat: | Po zastanowieniu jednak sadze ze systemy uniwersalne sie zupelnie nie sprawdzają. Niech to bedzie tylko o II WŚ. |
Uniwersalne względem WW II. Ale IMHO pasuje to teżdo wszelkich konfliktów zbrojnych XX-XXI wieku. Miałem na myśli uniwersalność klimatu i konwencji przygód. MG możę prowadzić opowieść o horrorze itragedii wojny albo zabawne gagi w stylu złota dla zuchwałych.
ja-prozac napisał: | imho byloby interesujace jakos rozpisywac relacje miedzy zolnierzami, takie ciut psychologizowanie w okopach. |
Powiem nawet, że to jest wręcz obowiązkowe. Relacje w drużynie wpływają na morale i może właśnie przenoszenie sięgracza w inną postać.
Cytat: | quba, enzo - tak mie przyszlo do glowy. jak sobie w tym systemie radzicie z shellshockiem i efektem adrenaliny? z tego co widze to troche spirala
smierci. |
Chcę to oddać za pomocą Zdolności, człowiek różnie działa na stres, jeden wpadnie w szał inny zacznie strzelać do swoich, kolejny zemdleje, itp. Itnieje także Stan Psychiczny, jeśli różne czynniki (w przygotowaniu) przekroczą jego wartość to każdy punkt zmniejsza liczbę kostek w puli. |
|