autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Wehikuł czasu
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Wehikuł czasu
PostWysłany: 13:43, 14 12 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Mamy końcówkę XIX wieku. Wiek pary i rewolucji przemysłowej. Jednak nauka poszła w nieco innym kierunku. Przyszło na świat wielu genialnych naukowców, w tym doktor Grant Harrison. Po wieloletnich badaniach, już w podeszłym wieku, odkrył równanie, które zrewolucjonizowało jego życie. Jeszcze tego samego dnia skonstruował silnik czasoprzestrzenny. Wynalazek ten umożliwiał pasażerom (maksymalnie czterem jednocześnie) przemieszczać się dowolnie w czasie i przestrzeni. Doktor jednak był już zbyt stary i zniedołężniały, aby odbyć podróż. Poprosił zatem swoich najbardziej zaufanych studentów (Gracze) aby przetestowali jego urządzenie.

Usiedli w obitych skórą fotelach maszyny. Otworzyli przepustnicę, która w jednej chwili rozwarła się i para pod ogromnym ciśnieniem uderzyła o łopaty silnika. Cała konstrukcja wpadła w jednostajne wibracje. Wokół pojazdu zaczęło materializować się błękitne, półprzezroczyste pole zawieszonych w bezruchu atomów. W pokoju doktora rozpętał się istny huragan, połamał karnisze, meble porozbijał o ściany, a żyrandolem rzucił przez okno. W jednym momencie wehikuł wyparował. Pole utrzymywało się jeszcze przez chwilę, po czym, jakby woda wyrwana z zatrzymanego czasu, rozsypało się na małe cząstki i uderzyła o podłogę mieszkania. Miliony drobinek nieznanego materiału jakby przypadkowo ułożyły krąg wokół miejsca, w którym jeszcze chwilę temu stał wehikuł...


Jak nietrudno się domyśleć Gracze powędrowali do miejsca odległego w czasie i przestrzeni, które wykreuje Mistrz Gry. Będą tam przeżywać rózne przygody, oraz zapewne postarają się naprawić uszkodzony podczas skoku wehikuł. Łatwo w ten sposób Graczy zmotywować do "chwycenia przynęty" MG.

Mechanika prawdopodobnie będzie oparta o klisze z Risusa, lub mechanikę 3s ja-prozaca zmodyfikowaną pod kątem rozpatrywania tylko jednej sytuacji w jednym rzucie (action resolution).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:14, 19 12 2005
Thronaar_
Gość

 





Takie pytanie, czy świat ma być nierzeczywisty (jak w książce/filmie/kontynuacji w innej książce), czy też realia historyczne ?
PostWysłany: 13:42, 19 12 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Raczej totalnie zwariowany. Czerpałem tutaj z ja-prozacowej myśli, która mówi, że gracze też mają tworzyć fabułę i mieć na jej przebieg kluczowy wpływ. Toteż czasy i krainy (widzisz, tutaj wehikuł pozwala przemieszczać się również w przestrzeni) które podróżnicy odwiedzą mogą okazać się bardzo różne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wehikuł czasu
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin