beacon |
Administratore |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1843 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa/Lublin |
|
|
|
|
|
|
SHOSA tymczasowo zawieszona. Odgrzewam [link widoczny dla zalogowanych].
Chcę zrobić z niej sensowną grę, w którą będzie można spokojnie
pograć. Dlatego też pierwsze innowacja – skoro chcę robić filmowe walki z
użyciem magii, z pościgami w deszczowym New Cuzco, to zdecydowałem
się na FATE w jego [link widoczny dla zalogowanych] (może nie ściśle, ale generalnie
opartej).
Będą aspekty, PuFy, a magia rozpatrywana będzie na podstawie atutów,
które w SotC'owej wersji FATE nie zużywają się po jednorazowym
wykorzystaniu, jedynie pochłaniają kolejne PuFy.
Będą Tagi dla lokacji. Będą tagi dla pojazdów, broni itd., a odpalało się je
będzie PuFami. W ten sposób karabin z siecią będzie się różnił od pistoletu
– będzie dawał określony konkretnym aspektem spętanie efekt, a w
kanałach dopałkę będą dostawali partyzanci, którzy znają je jak własną
kieszeń.
Historia pozostanie taka sama, jedynie trochę podrasowana. New Cuzco
będzie trochę staranniej opisane, prawdopodobnie opiszę z grubsza
poszczególne sektory i poświęcę więcej uwagi stopniowej odbudowie
miasta, która rozgrywa się przed oczami bohaterów.
Rozpatruję zainstalowanie apleta flashbacków, które miałyby pomagać we
wciskaniu ewentualnych moralniaków Magicznym Milicjantom, ale nie
wiem jak dokładnie sprawa z tym będzie wyglądać.
Aha – oczywiście dojdą milicyjne egzo-szkielety, czołgi i inne zabawki. |
|