|
|
|
Wysłany: 12:14, 04 09 2007 |
|
|
Frey |
degustator autorek |
|
|
Dołączył: 22 Lip 2007 |
Posty: 125 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
@Fear nie wiem czy przeczytałeś tekst który napisałem bo mam wrażenie, ze nie. Nie wiem co Ci odpisać. Powiem tylko, że to jest w oparciu o przetestowaną dobra mechanike.
@Szabel nie znam Q10. Na te wszystkie rozwiązania wpadłem sam bazując na lakonicznie streszczonym opisie mechaniki 7th sea przez znajomego. W głowie narodził mi się taki pomysł, nie wiem, moze kiedyś przeczytam Q10 i porównam. Jeśli wpadli na coś bardzo podobnego to widać, że coś w tej mechanice jest skoro dwie rózne osoby układają coś podobnego. Ale to chyba nie jest wadą mechaniki? W końcu nakłanialiście do czerpania ze wzorów - nawet jesli zrobiłem to przypadkiem.
@Arthas40 fakt fajna mechanika rzemiosła & konkstrukcji by się przydała. Pomysł z podzieleniem na kategorie jest dobry i logiczny, jednak trzeba do tego jakiś zasady mechaniczne podać, które są podobne do pozostałych w systemie. Np przez "ponawiane rzuty" które trzeba ponawiać co jakiś czas w zależności jak długo trwa czynność i jak bardzo jest ona skomplikowana. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|