tecbug |
chodzący wśród autorek |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2007 |
Posty: 81 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Omlet napisał: | ad 1. Suwak wydaje się być fajny, chociaż chyba nie do końca logiczny - przykładowo, przecież nie zawsze duża siła musi oznaczać małą zręczność... |
Przemycarz napisał: | Od razu się przyznam, że przejrzałem tylko kilka pierwszych stron, ale muszę, po prostu muszę zjechać te cechy. Moim zdaniem jest to, co tu dużo mówić, idiotyczne. Czemu zręczna osoba nie może być silna? Czemu wytrzymała osoba nie może być precyzyjna? No i przede wszystkim jak to możliwe, że aby mieć wysoką charyzmę trzeba mieć słabą psychikę?! Ciekawi mnie też jakby miał wyglądać rozwój postaci (może jest to gdzieś napisane?). Jakby chciała przypakować, traciłaby zręczność? Do przemyślenia są te cechy, do przemyślenia...
|
"Podczas rozwoju postaci gracz może rozwijać konkretną cechę dodając do niej 1 "kratkę"."
Dodajac, czyli nie przesuwając suwaka, ale go poszerzajac. Czyli jezeli bedziesz rozwijal zrecznosc to sila pozostanie taka sama.
Z tego co widze bede musial dokladniej to opisac i dac jakies przyklady.
Omlet napisał: |
No i najważniejsze:
Cytat: | UŜywa się tylko jednego rodzaju kości,
czworościnnych D6 . Są one podobne kształtem do
piramidk. Wynik rzutu najczęściej odczytuje się u
podstwy (lub na czubku) kości. |
D6, to chyba sześciościenna, a nie czterościenna...
|
Pozostalosci tekstu po enginie opartym na D4... sorry
Omlet napisał: | ad 3. Na pierwszy rzut oka - rozpatrując wyłącznie kwestie mechaniki, a nie świata (patrz punkt 2), to ja bym się tym enginem zakrztusił...
|
Takie to skomplikowane? Hmm wydawalo mi sie ze jest to lekkostrawne...
Omlet napisał: | Reszty jeszcze nie wiem, postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania ASAP. |
Czekam |
|