autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Testy obrażeń, krwawienie, szok, ból, śmierć itd. Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 23:23, 19 02 2008
Vector
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Nom, właśnie taki mam zamiar (bawić się), w końcu po to jest warsztat, czyż nie?
Rzeczywiście moja propozycja (ta z kupkami) jest chyba trochę zbyt skomplikowana... Może lepiej by było, gdyby każdej ranie odpowiadała ilość kart ciągniętych z talii (rana lekka - 1 karta, poważna - 2 karty, ciężka - 3 karty itd.) - to o to ci chodziło beaconie? Asy dalej mogłyby pełnić rolę krytyków, a jokerom wynalazłoby się jakieś specjalne funkcje. Hmm, wkrótce opiszę to porządnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:32, 20 02 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





O to mi chodziło.

Mnie warsztat nie służy do zabawy nierealnymi rzeczami, ale do dyskutowania konkretnych pomysłów. Ale droga wolna.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:14, 21 02 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Nierealnymi? Toć to RPGi:P!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:05, 15 03 2008
Domius
przybysz

 
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3





Co prawda nawet nie czytałem dokładnie późniejszych postów o wyciąganiu kart itd., ale pierwotny pomysł bardzo mi się spodobał. Umieściłem go w mojej gierce, powoli zmieniając go... teraz sporo się różni od idei z pierwszego posta, ale nadal widać podobieństwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:10, 15 03 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





@Domius
Cytat:
Co prawda nawet nie czytałem dokładnie późniejszych postów o wyciąganiu kart itd., ale pierwotny pomysł bardzo mi się spodobał. Umieściłem go w mojej gierce, powoli zmieniając go... teraz sporo się różni od idei z pierwszego posta, ale nadal widać podobieństwa.

Może byś się autora o zgodę spytał?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:24, 15 03 2008
Domius
przybysz

 
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3





Znaczy mam się pytać o zgodę na wykorzystanie luźnego pomysłu "obrażenia się sumuje i testuje"? Eee... Nie wydaje ci się to dziwne? Nie skopiowałem całej mechaniki. Spodobał mi się pomysł, zmieniłem go i tyle.
A ty wysyłasz petycje do twórców gier, z których wziąłeś takie pomysły jak sposób testowania (np. wyrzuć mniej niż...) itd.?

EDIT: A tak w ogóle to zauważyłeś gdzieś na scenie sławnego Domiusa, który niecnie kradnie pomysły, a potem sprzedaje je jako swoje w ogromnych nakładach?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Domius dnia 15:34, 15 03 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:59, 15 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Kruk, spuść z tonu. Ostatnio ciągle szukasz zaczepki.

Skopiowanie jakiegoś rozwiązania to nie grzech. W końcu twórczość to nowe łączenie znanych elementów z iskierką własnych pomysłów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:27, 15 03 2008
Domius
przybysz

 
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3





Oczywiście, mogę poprosić o zgodę*. A więc autorze, Vectorze, proszę cię o zgodę na wykorzystanie tego systemu obrażeń, bo wielce mi się spodobał i pragnąłbym częściej go używać.

* - Chociaż nie uważam tego za potrzebne, patrz poprzedni post.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:04, 15 03 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Domius, to nie ty tu postąpiłeś niewłaściwie tylko kruk, więc nie musisz mu ustępować. Przecież nie można rościć sobie praw autorskich do pojedynczego elementu mechaniki. Opatetntujesz rzut procentowy, obronę bierną lub test sporny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:46, 16 03 2008
Vector
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Hah, miło mi, że mój pomysł komuś posłużył ;]
Jasne, Domiusie, droga wolna - korzystaj z niego ile tylko chcesz, masz moje błogosławieństwo. Nie kłóćcie się, bo nie ma o co Wink
W dalszym ciągu myślę nad wykorzystaniem kart. Poszedłem już o krok dalej - moim celem jest cała mechanika, która opiera się tylko i wyłącznie na kartach! Opracowałem już zwykłe testy, testy przeciwstawne, testy obrażeń (łącznie z efektami trafień krytycznych) - właściwie to zastanawiam się jedynie nad walką.
Doszedłem do tego, że każdy z walczących ciągnie ilość kart (co najmniej 3), którą zapewniają mu jego atrybuty i umiejętności, a później wszyscy odrzucają karty, tak aby w dłoni zostały im tylko 3 najwyższe/najstarsze.
Następnie strona z inicjatywą wykłada kartę (zakrytą) i... I właściwie to wszystko co mam. Czekam na podpowiedzi ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Testy obrażeń, krwawienie, szok, ból, śmierć itd.
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin