 |
|
 |
Wysłany: 21:59, 10 09 2005 |
|
|
cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
 |
 |
 |
|
Przy okazji mechaniki, oto rzeczy jakie chciałbym w niej znaleść (w losowej kolejności):
- Rozprawianie się ze zwykłymi podwładnymi bossa szybkie i przyjemne, natomiast starcie z samym bossem trudne i niebezpieczne.
- Eksplozje zamiast rozrywać i spalać na węgiel, widowiskowo wyrzucają wszystko i wszystkich w powietrze, emitują mase dymu i pyłu itp. Dodatkowo lekko opóźniony zapłon, tak by każdy miał czas rzucić jakiś komentarz w stylu "a może to niewypał". EDIT : No i oczywiście możliwość przegonienia fali uderzeniowej wybuchu
- Ogłuszanie, rozbrajanie i wytrącanie z rąk złych charakterów urządzeń sterujących do machin śmierci w miare łatwe, jeżeli
a) Zaskoczymy lub odwrócimy uwage przeciwnika
b) Jeżeli walczymy z jakimś mało znaczącym przeciwnikiem
- Sterowanie znajdowaniem "przydatnych" rzeczy. Jeżeli główny boss ucieka swoim podręcznym zeppelinem, obok powinno znaleść się lotnisko z samolotem, poligon z katapultami, czy chociażby festiwal z pokazem lotów balonowych.
- Używanie zwykłych przedmiotów zamiast broni, nie przedstawia dużych problemów. Jeżeli czarny charakter zdejmuje ze ściany olbrzymi miecz, bohater może w takim pojedynku wykazać się swoimi szermierczymi umiejętności używajac kija do golfa, metalowa szczotki czy pogrzebacza.
- Sterowanie znajdowaniem "przydatnych" umiejętności. Jeżeli główny boss ucieka swoim podręcznym zeppelinem, a obok znajduje się lotnisko z samolotem i żaden z graczy nie przewidział że bohaterom przyda sie umiejetność pilotażu ,
powinna być możliwość uzyskania takiej umiejętności (nagle okazuje się że jeden z bohaterów służył w wojsku jako pilot).
- Zaskoczenie gra duża role. Chciałbym by mechanika wspierała akcje typu :
- PIF PAF
- Ha, spudłowałeś Bond, nawet mnie nie drasnąłeś.
- To dlatego że celowałem w tą cysterne z paliwem za tobą.
- Cysterne ? jaką cyster*KA-BOOOM*
- "Otrząsanie" się z ran. Być może coś na kształt Ja-Prozac'owego "Wódki i papierosów".
- Collateral Damage. Nieudane akcje, wywołują dodatkowe problemy.
Np. bohater w pościgu strzela do wiejącego bandyty. Zatrzymuje to bandyte, ale część pocisków które nie trafiły rozbijają lampe, podpalając firanki.
Bohaterowie przeskakują na linie nad przepaścią, jednemu z pechowym rzutem udaje się przeskoczyć, ale lina zrywa się i reszta musi kombinować inną droge.
EDIT : - Możliwość wspierania innych postaci (ściągania kolegów z linii ognia, odbijanie wymierzonych w nich ciosów, zasłanianie własnym ciałem, itp).
Tyle na początek, jakieś inne propozycje ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|