Finn |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 23 Lis 2005 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kanji, wierzysz w to, ze w systemie o superherosach gracz nie zadecyduje skoczyć w ogien, zeby ratowac czlowieka? Właśnie o to chodzi w mojej koncepcji- wszyscy którzy grają wiedzą, że nic mu się nie stanie. Gracze wiedzą, MG wie, babcia MG, która przyniosła ciasteczka też. Ale nie wie tego postać i dlatego potrzebny jest test. Generalnie moja koncepcja zaklada, że nie należy sprawdzać poprzez test tego, czy bohater jest w stanie coś fizycznie zrobić. Bo bez mechaniki wiemy, że może i że nic mu się nie stanie. Ale czy odważy się coś zrobić- to już zupełnie inna bajka.
I nie ma sensu testować tego przy każdej okazji. Testuje się w gruncie rzeczy wtedy, kiedy ma to spore znaczenie. |
|