cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
Nimsarn napisał: | Przyznam się, że w wersji, którą właśnie modyfikuję , losowanie cech odbywa się pięcioma kośćmi, wybierając cztery najwyższe wyniki.
Niemniej do losowania cech jestem strasznie przywiązany - po trochę się obawiam, że zwiększenie czynników stałych w procesie tworzenia postaci wpłynie negatywnie na ich zróżnicowanie |
IMO, losowanie jest fajne gdy ktoś nie ma pomysłu na postać, kiepskie przy koncepcie nie mieszczącym się w kostkowych wynikach.
Czemu tak bardzo martwisz się o zróżnicowanie współczynników ? Czy nie można w Ścieżce indywidualizować postacie innym sposobem (umiejętności, zdolności, whatever) ?
Cytat: | Co do doboru defektów i zalet, to na razie jestem temu przeciwny - po części tę rolę spełnia dobór balansu Ci / Um. |
W JAGS defekty i zalety modyfikują "odwrotnie" (znaczy atrybuty pochodne)
W ww. systemie masz trzy podstawowe współczynniki :
Muskulatura, Refleks, Intelekt
Każdy z tych współczynników ma trzy drugorzędne atrybuty, np.
Muskulatura : Siła, Budowa, Wytrzymałość
Standardowo, atrybuty drugorzędne są równe odpowiednim współczynnikom podstawowym, ale można je zmodyfikować za pomocą defektów / zalet. Biorąc zalete Atleta, zwiększasz Siłe, co oznacza że jesteś silniejszy od przeciętnych osób w twojej "kategorii wagowej" |
|