cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
Virus napisał: | Zwracam się o pomoc w dziedzinie mechaniki bo coś mnie w końcu trafi. Już nawet nie do końca jestem pewny co chce osiągnąc. Jak dotąd mam jedynie cechy i szkic czegoś ale umiejętności. Reszta jest w fazie głębokich domysłów. |
Uch, może użyj jakiejś istniejącej mechaniki, np. Fudge, FATE, TSoY, JAGS2 ?
Btw. JAGS2 ma świetny postapokaliptyczny dodatek "Have-Not" z masą róznych wesołych zasad do mutacji, prochów itd.
Cytat: | Mechanika dotyczy świata postapokaliptycznego. Musi uwzględniać takie elementy jak emocje, zmysly, narkotyki, chemia pochodzenia naturalnego i sztucznego. Bronie palne, chemiczne i bakteriologiczne. Stany emocjonalne. |
Tak dla sportu, coby sobie pogdybać :
Cechy (zakres 1-8 )
- Budowa
- Sprawność
- Determinacja
- Świadomość
- Zmysły
- Emocje
Umiejętności (zakres 1-6 )
- Do testu używasz Umiejętności + k6 (przy braku odpowiedniej Umiejętności tylko k6)
- W kązdym teście możesz "dopalić się" za pomoca którejś z Cech.
- "Dopalając się" dostajesz +X, gdzie X nie może być większe niż wybrana Cecha.
- Każde dopalenie kosztuje odpowiednią ilość punktów Zmęczenia.
- Opcjonalnie, Poziom "dopalenia" możesz "zachować" na następny test, ale tracisz jeden punkt z Cechy.
- Dragi, chemia, emocje zmniejszają/zwiększają Cechy.
- Po uzyskaniu 10 punktów Zmęczenia, tracisz jeden punkt z którejś Cechy.
- Zmęczenie odzyskujesz śpiąć, jedząc, dokuczając innym
- Cechy odzyskujesz przez trening, operacje, szkolenia, wczasy.
Cytat: | Przykłądowe scenki do zastosowania testów.
Berek: gra, w jednej z jej wersji do palika przywiązuje się Straszaka (zwierzak wydzielający silny feromon odstraszający, wywołujący strach), wokół straszaka walają się fanty i trzeba je zebrać przełamując strach. |
Najlepszy Fant - Trudność podejścia 10
Dobry Fant - Trudność podejścia 7
Kiepski Fant - Trudność podejścia 4
Mały John - podejście "na woła" : Skoki + k6 + Dopalenie Budową
Twardy Jack - podejście "na klate" : Morale + k6 + Dopalenie Determinacją
Sprytny Nick - podejście "pod wiatr" : Postrzeganie + k6 + Dopalenie Zmysłami
Cytat: | Symbion. Rodzaj broni, żywy organizm nie zauważanie wszczepiany w ciało człowieka. Jest panem hormonów, chemi organizmu swego nosiciela. Dzięki różnym zmianom równowagi chemicznej kieruje nosicielem (np wywłuje strach na określony kierune marszu). Jak przetestować fazę walki nosiciela z symbionem, jak nosiciel się dowie to jego ciało próbuje odrzucić symbiona, dodatkowe hormony, pot, wałtowne emocje, jak testować czy uda się wyrwać nosicielowi i zapanować nad symbionem. |
Całkowite Odrzucenie - Trudność 10
Odzyskanie Kontroli - Trudność 7
Oparcie się - Trudność 4
itd. |
|