autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> PowerMachine - mechanikotworzenie w pytaniach Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11:11, 05 10 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Mam nadzieję, że to nie było do mnie? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:04, 05 10 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Bynajmniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:35, 06 10 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Powiem, że wiele mnie to forum i rozmowa z wami nauczyła (pozytywnie). Wiedziałem, że tak powinno być ale nie byłem tego pewien. Dziękuję wam za to.

Po tym miodzie łyżka dziegciu. Proszę o kontynuację tematu bo takie pytania jednak by się przydały. Może Power 19 nie jest dobrym wzorcem (choć też nie jest złym) ale jednak podobny styl tworzenia samej mechaniki byłby wielce pomocny.

Liczę na wasze doświadczenie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:09, 06 10 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





"W jakim celu piszesz tą mechanikę?"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:40, 07 10 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





To mamy na razie trzy pytania Magnesa:

"Jak tworzenie postaci w twojej mechanice umożliwia zróżnicowanie bohaterów?"
"Jak rozwiązywane są sytuacje konfliktowe między dwoma graczami?"
"W jakim celu piszesz tą mechanikę?"

Coś więcej?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:15, 07 10 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Czy są jakieś subsystemy mechaniki które mają duże znaczenie(np. system walki, system magii), a jeśli tak to jak one działają?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:08, 07 10 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Podzieliłbym to tak;

"Czy istnieją subsystemy mechaniki o dużym znaczeniu (np. walka, magia)?"

"Jeśli tak, dlaczego zostały wydzielone?"

"I czym się wyróżniają?"


PS. [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:00, 07 10 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





MGS, zmień tytuł na "PowerMachine - próba stworzenia Power19 dla mechanik mainstreamowych".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:35, 07 10 2007
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Tu, czy na Bagnie? Smile Jeśli tu, to lepiej zostawię to Jagminowi, bo ze zmieniania nazw tematów raz już niezła kłótnia tu wybuchła Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:36, 07 10 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Na Bagnie MGS, na Bagnie. Razz A że się lucek do zwyczajów tutejszych dostosować nienaumiał... jego problem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 07:14, 08 10 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





"PowerMachine - mechanikotworzenie w pytaniach". Proponuje taki tytuł. Oczywiście tego wątku a nie na Bagno. Sadze, że tak długi tytuł będzie nieładnie wyglądała na forum. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:27, 10 10 2007
Nimsarn
pożeracz systemów

 
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z buszu!





Power n mechanic by me Very Happy

1 Jaki sposób testowania wybrałeś - przeciw cesze (mniejszy lub równy) czy przeciw stopniu trudności (większy lub równy)?
2 Ile kości używasz w teście?
3 Jaki wpływ na wynik testu mają umiejętności?
4 Jaką metodę tworzenia postaci preferuje twój system - losową czy punktową?
5 Jaki sposób odciska się rozróżnienie ras/nacji w twej mechanice?
6 Czy w procesie tworzenia postaci występują klasy/profesje?
7 Jaki sposób awansu preferuje twa mechanika - punktowy, czy skokowy (poziomy)?
8 Czy w twym systemie funkcjonują wyodrębnione podsystemy walki/magii?
9 Jaki system walki preferuje twój system - syntetyczny, analityczny, czy mieszany?
10 Jaki system zadawania/odnoszenia obrażeń preferowany jest w twej mechanice - punktowy, skokowy?
11 Jaki sposób wpływają pancerze na odniesione rany?
12 Jak określa się i czy w ogóle się określa lokaliczaję trafienia?
13 Jak się określa i jak się zmienia inicjatywa w twym systemie?
14 Twoja mechanika preferuje generatywny czy modelowy system magii? (Czy zaklęcia są generowane, czy są gotowe?)
15 Jakie rodzaje magii występują w twej grze?
16 Czy rozróżnienie magii ma swoje odwzorowanie w mechanice?


Na razie tyle jak coś wymyślę to dopiszę - może opcja edytuj Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PowerMachine - mechanikotworzenie w pytaniach
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin