autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Never Here Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Czy podoba ci się system?
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie
33%
 33%  [ 1 ]
To nie moja konwencja
0%
 0%  [ 0 ]
Za mało informacji żeby coś powiedzieć
66%
 66%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 3

Never Here
PostWysłany: 16:01, 16 04 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Konwencja

BG [Bohaterowie Graczy]są bohaterami. Niekoniecznie pozytywnimi, nie muszą być też wcieleniem zła. Są istotami, które zmieniają rzeczywistość wokół siebie, zgodnie ze swoimi czynami, zamierzeniami. Są pionkami na szchownicy, które gdy dojdą do końca szchownicy, zmieniają sie w istotny element gry. Postacie winny z jakiegoś powodu mieć chęć i możliwosci opuścić swoją sferę, i sprawdzić co się dzieje u innych. Podróż w nieznane.
Praca dla gilidi w charakterze mechanika, łowca nagród, mag-wolny strzelec, łowca dzikich bestii, oblatywacz, Odkrywca Pustki.

Świat

Kiedyś wszystkie osiem Sfer stanowiło jedność. Wielka Wojna Magiczna, która wyłoniła się z konfliktu między przemyslowimi a wydobywczymi państwami, spowodowała rozbicie rzeczywistości. Podczas rozpadu, nie wiedziano co zostanie ze świata, zaczęto więc szukać jakiegoś rozwiązania.
I Misofit, magiczny specialista od barier, stowrzył dzieło swojego życia: Zaklęcie Sfery. Za ciężkie pieniądze i zasoby otoczył osiem królest które stać było na tak wielki okup. Na ten czas zanikły spory wojenne, przynamniej oficialnie.Sfer miało być 9, z powodu niewyjaśnionej dywersji, ich liczba zminiejszyła się do dzisiejszch ośmiu.
Obecnie największą władzę, wpływy i zasoby ma piątką Głównych Gilidi, które założyły pakt, byy chronić swoją niezależność przed zakusami Sfer.
Trwa ciągła walka między Sferami a Gildiami. Narazie nie wyłonił się żaden zwycięzca, ale walki trwają dopiero od 7 lat. Nikt nie poznał do końca nowych zasad tej gry.

Sfery

Sfera, to świat. To twój dom. To twoja ojczyzna.
Podróż nigdy nie była prosta, ani łatwa. Obecnie komunikacja pomiędzy królestwami jest mocno utrudniona, ponieważ w większości przechodzi przez Bramy kontrolowane przez Gildię Misofit, która pobiera za każdy "skok" duże opłaty. To najbezpieczniejszy i najwygodniejszy sposób podróży między Sferami. Oczywiście są ludzie którzy podróżują na własną ręke.
Rasy żyją głównie w jedym miejscu, nie znają niczego, lub wiedzą mało, co jest poza ich ojczystą Sferą. Oczywiście pamiętają jak karaje wyglądały kiedyś, ale to wszystko jest już nie aktualne.

Codzienność

życie na codzień jest bardzo ciężkie, wielu nie potrafi przystosować się do nagłych zmian. Dla nich kazdy dzień niesie strach i niechęć do istnienia. Nikt nie był przygotowany do zmian, zwłaszcza że większośc krain do dzisiaj nie odbudowało się po WWM. Obecnie jest mało samców wszytskich ras, dzieci które sie urodziły po wojnie, jeszcze nie dorosły. Brakuje ludzi czynu, tych którzy mają w sercu wole walki by wskazać innym jak żyć. Rządy zajmują się obecnie działaniami "dyplomatycznymi", wiedząc że kto zdobędzie przewagę w nowych warunkach, będzie dyktował warunki. Władcy nie zajmują się potrzebami poddanych, a ci cierpią od głodu, braku podstawowych środków do życia; są napadani przez tych, którzy wolą odbierać innym, niż mozolnie tworzyć wszystko od podstaw. Jest cięzko, i może być jeszcze gorzej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darken dnia 17:33, 18 04 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:24, 16 04 2006
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





twoje zalozenie ma imho malo wspolnego ze swiatem, ktory w zasadzie
jest w takiej konwencji dodatkiem. twoj swiat naklada na postacie
spore ograniczenia co do animewatosci. nie mozna sobie pozwolic
na niekonsekwencje w podrozach(kontrolowane), malo miejsca
na heroiczne bitwy z efektami ciosow na setki kilometrow, itp.

nieszczesne gildie dodatkowo trzymaja lape i prosza o gre korporacyjno-
szpiegowska, nie o japonskich romantykow. chyba ze bawi cie dekonstruktywizm NGE.

ja-prozac

edit: co mie sie podoba to misz-masz swiata typowo mangowy.
napisz moze, co cie inspiruje. bedzie latwiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:58, 16 04 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Jak to zwykle bywa z wstępnymi tekstami, czyli wkradły się nieścisłości z powodu zbyt małej objętności tekstu.
Co się tyczy konwencji: Napisałem ją, bo właśnie takie elementy są na moich sesjach w tym systemie.
Podróże nie są ograniczone, to tekst czysto propagandowy (albo raczej moja niezręczność). Tam gdzie gildie nie patrzą, tam powstaje przemyt. Sfery to bariery których teoretycznie nie da się przebić, przejśc przez nie.
Konstuktorzy niemieli czasu zabezpieczyć bariery przed "hakerskimi" skokami małych statków przemitniczych.
Gildie są monopolistami jeśli chodzi o handel oficialny, ale pamiętajmy że to wszystko (cała czerzywistość) dopiero staje na nogi, gdzie potrzeba tam i zaspokojenie Razz popytu. Bardzo ważnym elementem gry jest Pustka, Wszystko to co istnieje na zewnątrz barier. Nigdy nie wiadomo co można tam spotkać, czasami mamy wrażenie że wszystko tam się cały czas przemieszcza. Te kraje które nie wykupiły barier, nadal mogą gdzieś tam istnieć.
Gra powstała dla kopiowania akcji z najróżniejszych Anime, więc na sesjach zahaczamy o klimat surealistyczny.

Co do Natchnień, to proszę:
Trigun: Anime bez magi, dość wysoka technika. Świat pustynny, na którym żyją ludzie z powodu katastrofy statków kolonizacyjnych. Klimaty podobne do westernu i postapokaliptyku.
CowboyBebop: Z niego pomysł podróży miedzy światami za pomocą bram, życie na statku
Crystalicum: Żaglowce powietrzne, Podróż
Przebudzenie Ziemi: Horrory, Bariery, rola graczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:20, 16 04 2006
Thronaar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolica Warmii i Mazur





Wygląda na to, że ciekawsza część znajduje się za kurtyną tego, co zostało przedstawione w pierwszym poście (można by to trochę rozwinąć).
Ciekawe może być dokładniejsze przedstawienie społeczeństwa, z tak dużym odstetkiem młodych, którzy pewnie często szybko dorastali (taka mangowa przypadłość). Oprócz mangi przypomina mi to dziki zachód (wolne przestrzenie, trudności z przemieszczaniem się), lecz to takie skojarzenie z Cowboy Bebop.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:24, 17 04 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Konwencja

Wzorowana na czysto mangowych zagrywkach. Świat po wojnie, gdzie dorastają małe dzieci, nakłania do zostania małym smykiem który nosi dziwaczną fryzurę i wielkie żelastwo. Gra ma jednak większe horyzonty. Istnienie Wielkich Gildii, zagrywek politycznych pozwala na płynna zmianę konwencji na na szpiegowską, dyplomacje pełną intryg, handel na granicy prawa, życie jako zbiegły przestępca. Jednak należy pamiętać że autor skłania się do oryginalnej konwencji, i w takim stylu będzie tworzony świat.

Wzorce
Poniżej wypiszę skąd brałem różne pomysły

Anime: Trigun, Bleach, Slayers, Cowboy Bebop, Samurai Deeper Kyo

Podróż i odbudowa: Trigun (Anime bez magi, dość wysoka technika. Świat pustynny, na którym żyją ludzie z powodu katastrofy statków kolonizacyjnych. Klimaty podobne do westernu i postapokaliptyku), CowboyBebop (Z niego pomysł podróży miedzy światami za pomocą bram, życie na statku ), Earthdawn (Barsawia jest krajem gdzie ludzie powoli wychodzą ze schronów, próbują żyć w nowej rzeczywistości)

Polityka: Monastyr (Niewidoczne dla zwykłych ludzi intrygi, świat w którym w każdej chwili może wybuchnąć kolejna wojna)

Potwory: EarthDawn (NeverHere ma Koszmary, potwory nieco podobne do Horrorów, przenikają ze snu do rzeczywistości, Zmory z wierzeń ludowych, półdemony które mogą przybierać dowolne kształty)

Bohaterzy: EarthDawn (Bohaterzy są Adeptami, mają specialne zdolności), Final Fantasy (Tworzenie się drużyny w celu uratowania świata)

Edit: Mógłbym prosić o przeniesienie tego tematu do Warsztatu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:50, 17 04 2006
Zegarmistrz
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sanok





Szczerze? W skali 1/10 daje temu projektowi 0.

Na tej stronie zwyczajnie NIC nie ma... Tylko wstęp i kilka (dosłownie kilka) pustych odnośników, które każą wieżyć, że - jeśli projektowi los dopisze - będzie tam marnie zapowiadająca się autorka.

Najgorsze, co można zrobić to podanie linka do pustej strony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:57, 17 04 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Bohaterzy:
Mam nadzieję, że takiego błędu nie zrobisz w podręczniku...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:23, 18 04 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Dobra, wiem że na stronie nic praktycznie nie ma. Chodziło mi o jedynie ocene pomysłu; dostałem kopniaka, zabieram się do dalszej pracy.

Edit: Puste linki istnieją dlatego, że ta strona jest przeznaczona raczej do wymiany zdań z resztą ekipy, niż do prezentacji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:16, 19 04 2006
Gerion
zerkający na systemy

 
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zwykle w takich okolicznościach podaje jeden link.
[link widoczny dla zalogowanych]. Jak przebrniesz przez całość, spokojnie wróć do pracy.

pozdrawiam
Gerion


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:10, 19 04 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





To bardzo okrutny link.
Ale jakże skuteczny.
Nigdy nie przebrnąłem przez całość Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:33, 19 04 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Okrutny? Coś takiego miałem ochotę poczytać, cholernie ułatwia sprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:44, 19 04 2006
Gerion
zerkający na systemy

 
Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Ja przebrnąłem. Z włączonym Notpadem i nieustannym alt+tab, by notować co ciekawsze spostrzeżenia. Oczywiście miejscami autorka przynudza, albo pisze o czymś oczywistym. Natomiast całość materiału można potraktować jako fajną wykładnię - jak podejść do stworzenia swojego świata, o czym pamiętać i co warto uwypuklić, żeby potem czytacze nie mieli wrażenia że błądzą we mgle.

pozdrawiam
Gerion


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:02, 21 04 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Aj - źle się wyraziłem - mając konkretniejsze zarysy świata byłem bardzo dumny z tego faktu. Więc postanowiłem skonfrontować te zarysy z wymienionym artykułem.
Nie przebrnąłem - gdyż popełniłem tak wiele światokreacyjnych grzechów, że moja duma z dokonania pękła i posypała się po ziemi. Podobnie jak stworzony świat.
Dlatego mówię, że to okrutny link.
Potnie na strzępy każdy niedostatecznie niedopracowany pomysł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:33, 10 06 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Mówiąc szczerze, to poddałem się i nie dopasowałem swojej gry pod kątem tamtych pytań.
Teraz przedstawie wam sam pomysł w eleganckiej formie. Power 19 się kłania, narazie tylko 7 pierwszych pytań.

1. O czym jest twoja gra?
O Świecie(Rzeczywistości) który przestał "istnieć". Tak miało być w zamierzeniach sił wyższych, i prawie się udało. Ci Wielcy Źli(Dokładnie mówiąc Koszmary, stworzenia które używają snów do przedostania się do Rzeczywistości) doprowadzili do Wielkie Wojny Magicznej która spowodowała rozpad rzeczywistości. Jednak Rzeczywistość była żywa, a każda żywa istota chce przeżyć. Kierując "Losem" uratowała siebie za pomocą swoich "mieszkanców"
Obecnie cała Rzeczywistość istnieje wyłącznie w Sferach, magicznych osłonach które oddzielają Pustkę od Świata.
Sfer jest obecnie 8, mieszkają tam 5 ras, istnieją 5 Głównych Gildi które trzęsą Światem. Słabnące królestwa i władza królów. Odbudowa zniszczeń po wojnie, budowanie wszystkiego od nowa. Próba odnaleźienia się w nowym świecie.
A co z komunikacją między Sferami? Odbywa się przez wielkie portale kontrolowane przez Wielkie Gidlie* (Pięć Gildi, ala korporacje z Cyberpunka które próbują dyktować warunki temu co zostało z poprzedniego świata), za pomocą powietrznych statków przypominające te nasze z okresu wielkich odkryć (galeony itp). Jest jeszcze sekret: Można podróżować przez pustkę bez pomocy bram.
Technika na poziomie renesansu z tym że wszelkie paliwo jest zastępowane przez kryształy, które używane są albo jako "reaktory" albo jako baterie do wszystkiego. Wszechobecna magia, która pozwala nawet totalnym patałachom(magom) w tej dziedzinie wywołać pożar* a nawet zwykli mieszkańcy nie magowie, potrafią używać magi naturalnej, wrodzonej.
*Im czar bardziej skomplikowany tym trudniejszy. Proste jest wywołanie żywiołu, ale by mieć nad nim kontrole (ogień który nie pali) trzeba się już bardziej postarać.

2. Co robią postacie?
Na początku są tylko zwykłymi mieszkańcami jeden ze Sfer. Żyją, pracują, przyjaźnią się, szukają miłości, popełniają zbrodnie...
Ale prawdziwa przygoda zacznie się, gdy nieświadomie pomogą Rzeczywistości. Wtedy R obdarzy ich kretytem zaufania oraz zdolnością do omijania zasad Rzeczywistości. I zacznie się robić naprawdę ciekawie, kiedy okazuje się że z postaci zdejmowane są powoli wszelkie limity.

3. Co robią gracze (wliczając w to mg, jeśli jest taki)?
Gracze oprócz odgrywania postaci starają się z zarysów świata zbudować od nowa Rzeczywistość. Opisują każdy element jaki przyjdzie im namyśl. Mogą tymczasowo wcielać sięw inne postacie, cofać się w przeszłość by ustalić historię, tworzyć legendy w których odgrywają role. Mistrz Gry także dorzuca swoje pomysły, a także dodaje "trybiki graczy" do świata wprawiając cała machinę w ruch, ku przyszłości.

4. W jaki sposób opisany świat (lub jego brak) wzmacnia to, o czym jest gra?
Przede wszystkim ustala tylko podstawowe reguły gry, fundamenty systemu. Każda ze Sfer jest opisana w taki sposób by nawet podczas sesji można było sobie wszystko szybko przyswoić. To dlatego, że taka konstrukcja nie ograniczy pomysłów graczy, a jedynie da im możliwości. Z jednej strony nie będzie to balast, a z drugie nie będzie to tekstem w stylu: "Świat wymyślamy w "locie"

5. W jaki sposób tworzenie postaci wzmacnia to, o czym jest gra?
System oparty jest na mechanice FATE, Postać tworzona jest za pomocą Aspektów (Główne cechy określające postać) Umiejętności oraz Atutów (teoretycznie są to pomniejsze aspekty). Z pozoru wybory graczy nie wpłyną na to, jak postać będzie mocarna po zrzuceniu limitów. Pozornie, bo wszystkie późniejsze wyczyny postaci będą opartę na jej życiowym doświadczeniu, predyspozycjach. I tak malowanie może przydać się do "malowania" przedmiotów, czyli stwarzania czegoś z niczego.

6. Jakie zachowania/style gry nagradza twoja gra (lub karze, jeśli to konieczne)?
Bohaterskie jest złym słowem, bo czy zbrodniarza można nazwać bohaterem?
Los jest ślepa a Rzeczywistosć jest ciekawa. Rzeczywistosć bez wypełniającej jej życia, ruchu i przede wszystkim histori jest martwa. Dlatego wszyscy którzy prowadzą ciekawy żywot są nagradzani.
Jeżeli postacie ratują Rzeczywistość, to automatycznie zrzucają z siebie pewne ograniczenia. Im więcej ratują tym więcej dostają. Te czyny nie muszą być dobre czy złe moralnie.
Dodatkowo im gracz bardziej ubarwi opis dowolnego czynu swojej postaci, tym większy bonus dostaje.

7. W jaki sposób style gry/zachowania są w twojej grze nagradzane lub karane?
Im bardziej interesujące są czyny postaci tym "los" bardziej się do nich uśmiecha. W mechanice oznacza to że gracze dostają Punkty Losu które mogą wydawać na różne wspomagające ich postacie, sposoby.

Przykład Opisu Sfery:
Aricca
Sfera pełna rzek, dżungli, gadów i o dziwo bagnisk.
Istnieją tylko 3 główne miasta:
Azon: Stolica z 7 dzielnicami (doki, magazyny, dolne i górne miasto, targ, rzemieślnicy, zamek), silna władza Samuela de Cante, miasto w stylu hiszpańskich kolonizatorów (hacjendy w górnym mieście z ogrodami ala Zorro). Swoją role zawdzięcza fortecy która jest świetnie zabezpieczono od wszelkich ataków. Mówi się jednak dużo o tym, że gdyby nie mury wokół miasta, to piechota mogła by tanim kosztem zdobyć zamek.
Ird: Miasto w stylu kolonizatorskim, pionierskim. Obecnie rozbieraja drewniane palisdy na kamienny mur. Drewniane budynki, ciemne interesy, błotniste uliczki. Tutaj też istnieje silne stronnictwo antykrólewskie. W czasie przyjazdu większych grup najemników miasto wygląda jak obóz wojskowy. Wyjątkowo ciężki obóz.
Konklas: Miasto o dziwnej zabudowie ala rzymska (piętrowe kamiennice), odbudowane łaźnie i sadzawki, siedzibą władz jest na wpół zniszczony budynek z kopułą, wyglądający na dawny budynek władzy. Jest to najgłębiej położone osiedle. Mieszkańcy tego miasta też są dziwni, całe to miejsce spowite jest aurą tajemniczości. Życie jest tutaj spokojne, miasto sprzedaje wielkie ilości drewna, importuje zaś żywność. Wszystko inne wytwarza u siebie.

Na Zachodzie leży największa dżungla zwaną po prostu Wielką (w głębi dżungli leżą Góry Środkowe, niezwykle wysokie otoczone wyżynam). Mniej więcej w środku sfery znajdują się Góry Źródlane skąd wypywają wszystkie rzeki. Na północ od gór znajdują się niezbadane tereny spowitę w mgłę, gdzie ponoć znajduje się Wieża Potopu. Największa rzeka Yunh płynąca z gór na południe (w jej delcie leżą miasta Azon i Ird) oddziela dżungle Wielką od Andela . Na wschód od tej dżungli znajduje się Miasto Konklas które leży przy Jeziorze Hask. Dopływ jeziora to rzeka [i]Torn która opływa od północy Dżungle Andala, zaś odpływ to Kręta rzeka która przepływa przez Góry Graniczne i kończy się na Dzikim Morzu . Samo miasto otoczone jest z trzech stron kolejną dżunglą zwana zwykle jako Wschodnie Rubieże.

Większość terenów nie została zbadana, ale pomimo oficialnych stwierdzeń że "tam nic nie ma"* krąży wiele plotek o przedmiotach wynoszonych z ruin. Na czarnym rynku krążą ozdoby, broń, naczynia które mogą pochodzić z dżungli.
Żeby móc wyprawić się w dżunglę trzeba mieć oficialne pozwolenie, z którego śmieją się sami mieszkańcy. Faktem jednak jest to że gdy patrol gwardi spotka nieoficialną wyprawę to nie są pokojowe nastawanieni.

*rozpuszczonych przez Króla i Wielkie Gildie


Opis Ras bazujący na schematach, stereotypach.

Ludzie
agresywni, twórczy, elastyczni, zmienni
Pochodzenia: II Imperium, Rubieże, Jedno z wielkich miast

Elfy(artysci i kapłani), Mroczne Elfy(Ambitni i porywczy)
dziwni, zwariowani, fanatyczni, enigmatyczni, silnie przeżywają emocje,
Pochodzenie: Rubieże, Puszcze, Królestwo Matki

Krasnoludy(bardziej konserwatywni), Krasnoludy Słońca(bardziej otwarci)
stonowani, przywiązani, solidni, słowni, otwarci na innych
Pochodzenie: Jedno z wielkich miast. II Imperium

Zwierzołaki (Koty:wiecej niezależności Wilki:bardziej stadne)
nieprzewidywalne, gracja, dzikość, nieokrzesanie,
Pochodzenie: Rubieże, Puszcze, Królestwo Podziemne

Pochodzenia Dawne:
II Imperium: Założone przez sojusz Mrocznych elfów i Kotów, rozpadło się podczas wojny, jego resztki są na Wiktorii
Rubieże: Tereny na których nie panowało Imperium ani nikt inny. Niezależne terytoria pełne zmagań, krwi i pożogi
Królestwo Matki: Rządzone przez wieczna Władczynie Lodu, Matkę wszystkich elfów (w przenośni rzecz jasna). Istniało dopóki przez to królestwo nie przetoczyła się machina wojenna.
Królestwo Podziemne: Związek miast-państw które znajdowały się w podziemnych olbrzymich grotach. Ich obecny los jest nieznany.
Puszcza: Rejony równikowe, które teraz znajdują się w Aricce. Ojczyzna Mrocznych elfów
Jedno z Wielkim Miast: Wyszczególnione ponieważ istniały 5 wielkich 1 milionowych miast które wytowrzyły szereg specyficznych zachowań i tradycji.
Uld - Miasto krasnoludzkie położone w czynnym wulkanie, obecnie znajduje się w Transik
York - Największa przystań dla okrętów, mekka wynalazców. Zniszczona podczas wojny
Babilon - Stolica Królestwa Matki, mieści się w Vampis, mocno podupadłe po zawieruchach wojennych
Terist - Miasto-Stolica Imperium, obecnie jego cień lezy w Wiktoria
Palatrich - Ważne miasto religijne, Czci się tutaj wszystkie znane bóstwa, zamieszkane w 3/5 przez elfów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:27, 10 06 2006
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Czy planujesz zajawkę w postaci PDF czy czegoś takiego? O wiele wygodniej się coś takiego czyta... Forum męczy wzrok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Never Here
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin