autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> NABÓR DO TEAMU Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
NABÓR DO TEAMU
PostWysłany: 10:34, 17 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Witam wszystkich forumowiczów!

Nazywam się Oskar i reprezentuję nowo powstałą grupę Fractured Circle. Grupa ta jest zaangażowana w tworzenie systemu bitewnego. Gra ma wyznaczać nowe standardy w dziedzinie mechaniki, bez względu na to, czy projekt się skomercjalizuje.

Prace są na etapie koncepcyjnym, więc zbieramy ludzi, którzy będą w stanie współtworzyć z nami system od początku do końca.

Zapewniam że każdy, który zdecyduje się podjąć długotrwałą współpracę, zostanie wcielony do wewnętrznego kręgu ludzi odpowiedzialnych za każdy aspekt gry, od mechaniki aż po świat.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:19, 17 11 2007
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Ke? Przepraszam, ale wparowujesz tu jak filip z konopii i zaczynasz mówić jak wielka szycha, z jeszcze większego wydawnictwa i nie podając żadnych konkretów oczekujesz, że wszyscy nagle zaczną się przyłączać do tworzonego przez ciebie(i może jeszcze parę osób) projektu - czy ty jesteś człowieku poważny?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:26, 18 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Jak najbardziej!

Chciałem wstępnie rozeznać się co do zainteresowania grą bitewną.

Kształt projektu zależy od osób, które się przyłączą, i nie jest on jeszcze dokładnie sprecyzowany.

Na razie posiadamy solidną bazę pod tworzenie systemu w realiach szeroko pojętego mrocznego fantasy, ale nadal pozostajemy elastyczni i otwarci na propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:29, 18 11 2007
Zuhar
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3





Obawiam się, że zainteresowanie niewiadomoczym jest zerowe. Od zawsze.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:28, 18 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Zdecydowaliśmy się że podejmiemy ostateczną decyzję, gdy zbierzemy cały skład.

Z dotychczasowych ustaleń wynika między innymi:
-system będzie w skali 30mm
-Prowadzone będą mniejsze bitwy, od tych znanych z battla i wh40k, lecz większe od tych w Warmachine.
-Swiat na pewno będzie zawierał dużą część rzeczy z kanonu fantasy, lecz niemal wszystkie wątki będą nieco zmienione.

Nie jest tego wiele, ale jeżeli wymagacie dokładniejszych detali, to napiszcie, wtedy będę mógł rzucić okiem na nasze notatki i powiedzieć o tym co dokładnie was interesuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 14:08, 18 11 2007
Shakaras
degustator autorek

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin





FC napisz prosze wiecej na ten temat

Mnie interesuje np. Jaki to swiat, jakie zyja w nim rasy, co je charakteryzuje - co za tym idzie jakie sa strony konfliktu, czym walcza - miecze topory itd, a moze szable, piki i muszkiety??

Jak napiszesz takie informacje, i co mozna tu modyfikowac dodawac, to mozna bedzie nad tym pomyslec


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:38, 18 11 2007
KaKa
zerkający na systemy

 
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





IMO brakuje czegoś w rodzaju walk nowoczesnych żołnierzy. Bez mechów czy niewiadomo jakich żelastw. Zwykli żołnierze. Coś ala SWAT. To by było cool. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:35, 18 11 2007
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





SWAT Fantasy z kombosami, punktami reakcji, systemem komunikacji międzyfigurkowej i mechaniką "cover me" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:16, 19 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





cactusse: mieliśmy już podobny projekt skirmisha fantasy. Okazał o się że mógłby użyczyć mechaniki erpegowi. Kombosów też było dużo... może nawet za wiele.

KaKa: zabieraliśmy się tylko za grę w realiach IIW światowej / weird warII. Obecnie leży w szufladzie.

Shakaras:

Gra najpewniej będzie się nazywać FERWOR, lecz będzie to pewne na najbliższym małym walnym.

Świat: Od pewnego czasu ludzie rozwijali się dosyć spokojnie na głównym kontynencie. Wymierające rasy krasnoludów i elfów zawiązały tymczasowy sojusz, aby wyeliminować rosnące niebespieczeństwo ze strony ludzi. Inwazja nie przebiegła zgodnie z planem, lecz ludzie stracili większość swoich ziem. Zarówno elfy jaki i krasnoludy znalazły rzesze swoich zwolenników na terenach będących pod ich okupacją.

Rasy / strony konfliktu: Ras jest trochę więcej niż stron konfliktu. Mam większość konceptów na listy armii, które czekają na zatwierdzenie przez całą ekipę.

Ludzki ruch oporu: Zarówno ludzie zamieszkujący okupowane tereny, jak i ci wolni pragną odzyskać utracone ziemie. Ludzkie formacje uciekają się niemal zawsze do podstępu i chytrych sztuczek, aby wywieść przeciwnika w pole. Mimo tego że składają się one głównie z ludzi sekretnie przeszkolonych przez agentów wywiadu, mogą liczyć także na wsparcie resztek cesarskiej armii stacjonującej na niepodległych ziemiach.

Kohorta: Orcze plemiona zawsze łupiły wioski, mordowały niewinnych oraz czciły swoje dziwne bożki. Niestety w wśród nich rozpowszechnia się nowa wiara, która daje niesmowitą potęgę. Teraz na czarnej ziemi co chwila zawierane są demoniczne pakty, demony manifestują się w rzeczywistym świecie, aby dowodzić swymi nowymi sługami. Od tego momentu Kohorta stanowi jeszcze większe zagrożenie niż kiedykolwiek.

Mrocznowładcy: Rasa elfów wymiera, niektóre z nich nie mogąc zaakceptować tego faktu oddała się studiowaniu ksiąg nekromancji, aby jeszcze bardziej wydłużyć swój żywot. Po pewnym czasie zostają oni wygnani ze społeczności. Wraz ze swoimi poplecznikami zajeli terytorium wydarte ludzkiemu cesarstwu oraz orkom, gdzie mogą dążyć do swych celów.

Krasnludy: Krasnoludy nie obeszły się delikatnie z ludźmi na podbitych ziemiach zapprzęgając ich do morderczej pracy w ich kopalniach, gdzie pracują także inne rasy. Mimo to nadal mają swoich sprzymierzeńców. Krasnoludy nie dążą do ekspansji, lecz kontrolują wiekszość miejsc wydobycia żelaza, co nie przysparza sojuszników.

Elfy: Elfy, znalazły sujuszników w ludzkiej szlachcie, której spodobał się ich styl życia. Pomimo ogromnych bogactw podarowanym szlachcie nadal pozostaje ona pionkiem w rękach elfów. Wraz z nią dążą do narzucenia swojego protektoratu większości ziem kontynentu.

Technologia: Krasnoludzcy inżynierowie posiadają muszkiety i samopały, elfy i szlachta walczą szablami, a reszta posługuje się mniej wyrafinowanym orężem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:44, 19 11 2007
KaKa
zerkający na systemy

 
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Troszke leci Warhem albo Lotrem. Nic innowacyjnego. Prawie takiesamy rasy jak w wyżej wymienionych systemach. Więc, dla mnie to powtórka. :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:48, 20 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Gra będzie przodować mechaniką i możliwościami złożenia armii, która będzie mogła być grywalna i wygrać z każdą inną, jeżeli masz wystarczające umiejętności.

Jednym z bardziej nietuzinkowych, oraz nieco przekombinowanych systemów jest Konfrontacja. Wolimy pozostać przy tradycujnym świecie fantasy wybijając się mechaniką, niż ryzykować nadmierne udziwnienia.
Jak mówiłem już wcześniej, wszystko będziemy jeszcze dostosowywać, więc świat to najmniejszy problem.

Jednostki w poszczególnych armiach będą miały swoje "odpowiedniki", lecz to słowo nie jest w zupełności trafne.

Przykład "odpowiedników":

Piekielny ucztownik: (Kohorta)
Duży demon plujący kwasem, który potrzebuje pożerać jednostki (wrogie lub przeciwnika) aby móc używać swojego atutu. Dodatkowo wywołuje on u jednostek w pobliżu (sprzymierzonych i wrogich) szaleństwo uczty, które nie pozwala porzucić szczątek pokonanych przeciwników, zmuszając jednostki do pożywiania się nimi.

Pluton wsparcia: (Ludzki ruch oporu)
Grupa ludzi wyszkolona do konstruowania różnego typu pułapek, machin i umocnień. Gracz dokonuje wyboru przed bitwą, więc może dobrać wedle potrzeb wilcze doły, mały trebusz, czy zasieki.

Wyżej wymienione jednostki pełnią taką samą funkcję => zwalczają ciężkie jednostki wroga. Mimo to ich forma różni się znacznie.

Na takich właśnie zasadach będą skonstruowane wszystkie jednostki w grze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:07, 20 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





FC napisał:
Duży demon plujący kwasem, który potrzebuje pożerać jednostki (wrogie lub przeciwnika)


Czy mi się wydaje, czy w tym jest wewnętrzna sprzeczność?

Zgadzam się z KaKa, że to strasznie leci WFB i LotR. Jednak dać szanse trzeba. Nadal tylko nie wiem jakie są strony konfliktu? Rasy ok, ale nawet w Warcrafcie były dwie strony konfliktu a po każdej ze stron multum ras. Więc proszę nieco jaśniej kto z kim i dlaczego.

Co do podanego przykładu to nie zauważyłem podobieństw funkcjonalności. Rozumiałbym jakbyś zaprezentował kogoś plującego kwasem i oddział z miotaczami kwasu ale jakoś ten demon nie wydaje się odpowiedni na dużego zwierza.

Mnie interesuje skąd weźmiecie figurki a nawet tylko ich concept arty.

W ostateczności ja jestem desperatem zdolnym przyłączyć się do tfurcuf.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:29, 20 11 2007
FC
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Demon dokładniej:
Przed użyciem kwasu musi pożreć dowolną jednostkę organiczną wielkości człowieka. Jeżeli w pobliżu jest przeciwnik, wtedy demon pożera go, przetrawia i wypluwa w postaci kwasu zmieszanego z flakami. Gdy jednak w pobliżu nie ma wrogiej jednostki i chcesz obrać wrogi cel od niego oddalony, musisz poświęcić własnego żołnierza.

zastosowanie:
Kwas demona będzie działał dobrze na jednostki z grubym pancerzem: Ciężką jazdę, rycerzy czy trole.
Pluton zaś jest w stanie zbudować wilcze doły i zasieki, które potrafią zatrzymać odpowiednio ciężkie maszyny(lub golemy) oraz kawalerię. Dodatkowo zkonstruowany trebusz może posłużyć do skutecznej eliminacji wyżej wymienionych.

Rasy w stronach konfliktu:

Krasnoludy + Zniewolone rasy takie jak: Ogry, trole i ludzie

Elfy + ludzka szlachta z ich prywatnym wojskiem

Elficcy nekromanci + ludzcy uczniowie nekromantów (zaklinacze), ludzie zamieszkujący tereny kontrolowane przez mrocznowładców, mroczne elfy, konstrukty stworzone przez nekromantów oraz dodatkowa rasa półorganicznych konstruktów o zdolnościach telepatycznych (stworzona przez mrocznowładców, aby zastąpić ludzi) dla której jeszcze nazwy nie wymyślono.

Ludzie niestety są sami...

Orki są sprzymierzone z demonami.

Dodatkowo najprawdopodobniej dajdzie do tego lokalny ludzki garnizon dostępny dla każdej armii poza Kohortą oraz najemnicy(jest parę dobrych pomysłów) dla wszystkich bez wyjątku.

arty i modele
Z rysunkami nie ma problemu, wystarczy że poziom artów nie będzie żałosny. Jeśli zwerbujemy jakiegoś początkującego rysownika, to pod koniec prac nad grą będzie on rysował na ponad przeciętnym poziomie.
Ja sam staram się rysować na bieżąco. Jak chcecie to mogę podrzucić link do jakiegoś rysunku.

Co do figurek troszkę większy problem. Na razie będzie trzeba korzystać z modeli innych firm.
Muszę się jeszcze skontaktować z człowiekiem, który jest w stanie rzeźbić figurki, ale to nie prędzej niż za tydzień.

Tak na prawdę na początku nie potrzeba nam modeli, jeżeli ktoś będzie chciał zagrać będzie używał albo tych figurek, które już ma, lub dokupi kilka czy nawet zrobi sobie konwersje. Na razie ważne aby mechanika i świat były spójne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:47, 21 11 2007
Jagmin
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hobbyton





Podziwiam twój optymizm względem woli graczy. Jednak nie wyobrażam sobie wielkiego zainteresowania grą figurkową bez własnych modeli figurek. To, że ktoś może użyć cudzych modeli by grać na zapewne fascynującej mechanice gry jest założeniem ciut na wyrost. Sam nie jestem figurkowcem (za mało zarabiam Razz ). Może lepiej rozważyć grę bez figurek? Coś a'la DiscWars. Wiem, wiem, w grach figurkowych największą frajdą jest malowanie tych tycich kawałków plastiku. Ja jednak wolę pograć a nie podziwiać mikroskopijne arcydzieła (za stary jestem Very Happy ).

Następne uwagi co do zaprezentowanego fragmentu świata. Przyznaję się, ja i KaKa się myliliśmy. To nie przypomina WFB czy LotR ale Warcrafta. Orkowie i pakt z demonami? Elficcy nekromanci? Tylko Krasnoludy jawią się w innym (złym) świetle. Mi się taki świat jak na razie nie podoba.

Ten demon plujący kwasem. Nadal nie widzę dla niego zastosowania przeciw ciężkim jednostkom. Po pierwsze musiałby być sam ciężką jednostką. Po drugie na jaką odległość pluje tymi szczątkami i kwasem? BTW, przypomina mi to jednego potworka z Diablo II. Przeciwstawiasz demonowi grupkę ludzkich techników. Nie wydaje mi sie by wilcze doły i zasieki były tak efektywne przeciw ciężkim jednostkom. Po to robi się ciężkie jednostki by nie zwracały uwagi na tak błahe przeszkody. Trochę nieadekwatne jednostki przedstawiłeś. Może nieco pomogę.
Co powiesz na jakieś małe istoty plujące kwasem który mimo małego zasięgu dobrze radzi sobie z pancerzami przeciwnika. Adekwatną jednostką byliby krasnoludzcy żołnierze z miotaczami kwasu. Co do pokonywania ciężkich jednostek to polecam saperów podkładających miny i ładunki na samych ciężkich jednostkach.
Poza tym widz pewną niekonsekwencję, demon może pożreć wroga jednostkę i jeszcze plunięciem zdmuchnąć kolejną tym razem ciężką. Jakby to uwzględnić w kosztach to taki demon byłby jednostką rzadką i drogą. Najpierw powinieneś stworzyć jednostki zwykłe a nie te górujące nad polem bitwy.

Naprawdę potrzeba Tobie pomocy z tą grą. Jednak będziesz musiał uwzględnić zmianę założeń. Na razie nie ma w grze nic zachwycającego. Przepraszam także jakbyś poczuł się zbesztany. Potraktuj to jako swoista zachętę do współpracy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:00, 21 11 2007
KaKa
zerkający na systemy

 
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Jagmin: 100% Warcrafta. Wink
Cytat:
Krasnoludy + Zniewolone rasy takie jak: Ogry, trole i ludzie

Dokładnie Warcrafta, Horda. Brakuje tylko Krwawych Elfów, Nieumarłych i Taurenów.
Cytat:
Elficcy nekromanci + ludzcy uczniowie nekromantów (zaklinacze), ludzie zamieszkujący tereny kontrolowane przez mrocznowładców, mroczne elfy, konstrukty stworzone przez nekromantów oraz dodatkowa rasa półorganicznych konstruktów o zdolnościach telepatycznych (stworzona przez mrocznowładców, aby zastąpić ludzi) dla której jeszcze nazwy nie wymyślono.

To już coś bardziej oryginalnego. Ale dalej pozostaje niesmak po Warze.

Wymyślić coś oryginalnego w świecie fantasy jest bardzo trudno. Coraz więcej gier i coraz mniejsze pole do popisu, bo można zostać posądzonym o plagiat. Musicie się nieźle na gimnastykować żeby było to bardzo oryginalne.
Ja dalej czekam na jakiś 4-6 figurkowy SuperOddziałSWAT. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NABÓR DO TEAMU
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin