KaKa |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 14 Sie 2005 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Oglądając dziś rano telewizor, jakoś mnie natchnęło. Ułożyła mi się w głowie mechanika. Prosta jak budowa cepa.
Cechy:
Siła
Zręczność - przy teście ataku.
Szybkość - dodaje się do Obrony.
Wytrzymałość - określa żywotność bohatera
Zakres od 1 do 10. 1 najgorzej, 10 najlepiej.
Przy tworzeniu można wybrać dwa rodzaje ustalania Cech.
- Losowa - poprostu 1k10 na kazdą ceche.
- Wybierana - z puli 24 punktów przydzielame każdej cesze (?) odpowiednią ilość punktów.
Są jeszcze pośrednie cechy.
Obrona.
5 + Szybkość
Żywotność.
2 * Wytrzymałość
Testy
Test trafienia.
Atakujący:
1k10 + Zręczność
przeciw
Obronie przeciwnika.
Jeżeli się powiedzie, odpowiednia wartość z Siły atakującego odbiera punktów z Żywotności przeciwnika.
Inne
Pancerz.
Odpowiednio modyfikuje Wytrzymałość (na plus) i Szybkość (na minus).
Atuty.
Pojedyńcze akcje jakie można wykonać w rundzie. Skakanie, łapanie, trzymanie, gryzienie itp.
To tak na maksymalnie szybko. Spisałem to bo moge zapomnieć i komuś akurat się może spodoba.
Jeżeli starczy mi zaparcia, coś z tego wycisne. Zobaczymy. |
|