Magnes |
ciągle nie ma czasu |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1940 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: wiocha na Śl. |
|
|
 |
 |
 |
|
Wydaje mi się, że można by to sobie wyobrazić na zasadzie żetonów. Problem jaki widzę jest taki, że gracze dostawaliby nagrodę (żetony), wtedy kiedy nic nie robią. Musiałaby to być zatem tak specyficzna gra, że ważny byłby także pośpiech (może rywalizacja między graczami?).
[link widoczny dla zalogowanych] - tu stosowałem coś może nieco podobnego. Tyle że czas nie grał roli, a tylko po każdym teście gracze zmieniali sobie cechy (tak żeby MG ich nie znał jak ustala trudność i opisuje co się dzieje), w efekcie jeśli dobrze przewidywali, co się wydarzy mogli się do tego przygotować, a jeśli wydarzało się coś niespodziewanego, mogli mieć problem ze zdaniem testu. Po namyśle, to widzę kilka problemów z takim podejściem (np. gracz może unikać sytuacji, do których nie ma właśnie dobrych cech). |
|