Hobibit |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko trzeba się wystrzegać tego żeby nie powstało coś w stylu: o tam są działa przeciwpancerne, więc wyślemy piechotę. Bo to nie ma sensu... strzelanie do piechoty (oddziału) z dział przeciwpancernych (po załadowaniu odpowiedniej amunicji - pociski przeciwpiechotne występowały w II WŚ więc teraz są jeszcze nowocześniejsze ) to jak strzelanie z kałasza do zająca... nie ten kaliber, ale się da... po prostu nie rzuca się piechoty na działa, bo by nic nie zostało z piechoty... chyba, że działa nie mogą trafić w piechotę czy nie widzą jej (czyli podejście przez las czy inną osłonę terenową).
Działa przeciwpancerne to działa załadowane amunicją przeciwpancerną... więc w zasadzie nie ma czegoś takiego jak działa przeciwpancerne...
Są natomiast działa płasko torowe o dużej szybkości początkowej pocisku.
Jeśli chodzi o mechanikę to oczywiście twoja sprawa, jedną droga to realność inna szybkość rozgrywki. Ale na przykład warhamer jako system bitewny moim zdaniem się sprawdza, chociaż jest mało rzeczywisty (znaczy fizyka w nim szwankuje). Występują tam trzy rzuty na jeden atak a gra się w miarę szybko. |
|