Kruk |
degustator autorek |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2007 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
Jestem współtwórcą systemu Filozoficzna Postapokalipsa,taki polski CP2020. Może go kiedyś przedstawie ale tutaj chciałem udostępnić jego mechanikę,która zdecydowanie może komuś się przydać [nie,żeby seting nie ale cactuase mhrohnie czeka na moje dzieła].
System jest całkowicie no skils. Postać opisuje 5 cech.
Siła=budowa,siła,wigor,wytrzymałość.
Zręczność=zręczność,zwinność,uniki,broń biała.
Inteligencja=wykształceni,spryt,inteligencja,percepcja.
Charakter=charyzma,siła woli,oddziaływanie,morale.
Szczęście=na początku każdej sesji postać otrzymuje pule punktów szczęścia równą tej cesze. Wydając punkt [najwyżej jeden] w teście gracz może przerzucić wynik.
Cechy wahają się 1-4 u ludzi.
1=łamaga.
2=średnia.
3=dobra.
4=heroiczna.
5=na wszczepach.
6+=nadludzie.
Test.
Gracz/mg bierze swoją k6 i wrogą kostkę zależną od PT.
PT
k4=banał.
k6=łatwe.
k8=przeciętne.
k10=trudne.
k12=heroiczne.
k swoja-k wroga+testowana cecha=
<0 =>porażka.
=<0 =zwycięstwo.
Obrażenia.
Broń zadaje automatycznie liczbę obrażeń podaną w opisie. Trafiona postać musi otrzymaną sumę obrażeń odjąć od cech fizycznych[Siła,Zręczność] dowolnie rozdzielając.
Siła 0=zgon.
Zręczność 0=paraliż.
Pancerz
Jeśli w trafionej lokacji postać ma pancerz to za każdy jego punkt rzuca k6.Wyniki 4-6=>niwelacja punktu obrażeń.
Da się to jakoś opatentować?
Czekam na komenty i opinie. |
|