Thronaar |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 27 Wrz 2005 |
Posty: 272 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Stolica Warmii i Mazur |
|
|
|
|
|
|
Przychylam się do opini pchełasa. Czasem jeden pomysł, który wyszedł już w trakcie tworzenia, może "wymusić" zmiany w skończonych obszarach gry. Jak projektowałem każdą ze swoich gier (różnego rodzaju, choć tylko autorka ujrzała światło w tunelu :] ), zauważyłem takie sprzężenie zwrotne. Gdy sprawdziłem jak to wszystko będzie działać (teoretycznie lub nie), to po zauważeniu błędów/nieścisłości/możliwości przychodziły pomysły, które wcześniej nie miały szansy się pojawić. Można powiedzieć, że dzieło (gra ) odciska piętno na swoim twórcy. (następna maksyma) |
|