Prabar_Hellimin |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 16 Gru 2008 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Sumin; powiat Brodnicki |
|
|
|
|
|
|
1) Myślę, że jest zbędne wyróżnianie wzrostu, wagi, długości ramienia i palców, oraz innych tego typu informacji. Jeżeli graczowi zależy, to równie dobrze może to wpleść w ogólny opis postaci (w historię), a jak nie, to nie będzie czuł presji, że 'nie powinien zostawiać pustego miejsca'. Gracze co prawda nie zostawiają raczej pustego, ale wyszczególnianie wszystkiego nie koniecznie czemuś służy
2) to już zależy od twórcy, choć dobrze jest jednak to zaznaczyć, byle nie zajmowało zbyt dużo miejsca.
3) Z doświadczenia wiem, że ilustracje o niskim kontraście fatalnie się prezentują. Najlepsze zatem byłyby takie, z wyraźnymi liniami i z dużym kontrastem (tak w stronę szkicu)
4) Raczej nie
5) Też chyba nie
6) Większość ludzi, mając do dyspozycji taki sam obszar: 'czysty' i z liniami, więcej tekstu zmieści w lini. Dlatego wykropkowanie jest dobrym pomysłem. Kolumny IMO są zbędne
7) Symbole do zamalowania dobrze się prezentują, ale mogą łatwiej wystąpić pomyłki w odczytaniu
Na razie tyle powiem. W reszcie nie mam zdania. |
|