cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
Cytat: | PS. Coś znalazłem: [link widoczny dla zalogowanych] |
Ciekawe, musze sobie przeglądnąć (przynajmniej mają porządny manual). Ale na pierwszy rzut oka (screenshoty), jest kilka rzeczy które mi się nie podobają (karty do góry nogami, wygląda na to że każdy gracz ma osobną "strone" stołu).
Magnes napisał: | OCTGN za skomplikowane |
Podoba mi się kilka rozwiązań z OCTGNa :
- Karty na stole to zeskalowane sprite'y, a z boku masz podglad wybranej karty w pełnym wymiarze.
- Każdy gracz ma własne okienko (info, karty, itp.), które może umieścić w dowolnym miejscu na stole (można upchnąć więcej graczy do jednej gry ).
Cytat: | W sumie dziwne, że nie istnieje nic prostego, nie musi przecież być zasad karcianki, byleby widoczne były poczynania pozostałych graczy, żeby np. ktoś nie podglądał kart (gdyby to robił inni by to widzieli). |
Chyba wystarczy log który wypisuje działalność innych graczy.
Dla pogdybania, takie podstawowe featuresy chciałbym :
- Każdy gracz ma własne "okienko", z tablicą informacyjną (gdzie można łatwo wpisywać info jak Punkty Życia, Status, itp).
- Możliwość oznaczenia własnego "obszaru" na stole (czasami przy większych zadymach w OCTGNonie, trudno było określić które karty są czyje ) |
|