beacon |
Administratore |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1843 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa/Lublin |
|
|
|
|
|
|
Cytat: | Wytęże do maksimum swoją dobrą wolę i zadam pytanie w inny sposób: co jest celem gry? Po co są podejmowane owe problemtyczne wybory? |
Chciałbym jakoś premiować trzymanie się własnej ideologii. Jednak trzeba dodać coś na zasadzie życiowej odporności, czyli przykładowo:
Wysadziłeś sobie brata (makabryczne, sory) podczas zamachu, tracisz jeden punkcik. Jak zejdziesz do zera to stajesz się katatonikiem i nie jesteś zdolny do zabawy. Zatem dotrzymanie celu, czyli trzymania się własnego zdania, może okazać się cholernie trudne.
Cytat: | Aby nawrócić postacie innych graczy na swój ustrój? |
Możesz z nimi gadać, perswadować. Testy opierasz na dialogu. Spora wygrana w teście przyda przeciwnikowi jeden punkcik w cesze Twojego ustroju.
Cytat: | Aby przejąć kontrolę nad planszą i zostać ogłoszony zwycięscą? |
O co Ci chodzi? Jaka plansza? Jaki zwycięzca? To RPG, tu takich nie ma. Weź mi tu nie skracaj, bo mnie to mierzi. |
|