kaellion |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 17 Sie 2005 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Tomaszów Maz. |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
W kilku systemach (Gemini, Monastyr, Neuroshima) są pakiety umiejętności, czyli grupy do których przypisane są umiejętności.
Podam przykłady:
- wilderness lore czy po polsku przetrwanie w dziczy grupowałby takie umiejętności jak tropienie, łowiectwo, orientacja w terenie,
- walka grupowałaby wszelkie aspekty związane z walką, walka wręcz, walka bronią, strzelanie, uniki, taktyka itp.
Właśnie zastanawiam się nad tymi grupami w związku z mechaniką jaką tworzę. Chodzi mi o listę tak około 20 grup. Moglibyście mi pomóc z taką listą? |
|