cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
Jeżeli bohater ma kontakt z bazą i zna swoją lokację, to można wyznaczyć "trudność" ściągnięcia śmigłowca, oraz czas przelotu.
Np standardowe przekonanie operatora to zadanie trudne (łatwość -2), i wymaga udanego testu Kontaktów (lub czegośtam). Łatwość testu może być oczywiście dodatkowo modyfikowana, przelot na strzeżoną granicą, ludzie z kamerami, strefa walki, duża odległość od bazy, specjalny rodzaj transportu (miejsce dla dodatkowych pasażerów, uzbrojenie) wszystko to utrudnia nam życie i wymaga dodatkowych przywilejów.
Jeżeli test kontaktów się udał to można założyć, iż śmigłowiec przylatuje zazwyczaj w przeciągu 10k10 minut, ale każdy sukces z testu Kontaktów skraca ten czas o jedną kość. Etc. etc. etc....
W takiej sytuacji mg negocjuje tylko trudność rzutu, ale wszelkie decyzje pozostają w łapach gracza (co często generuje masę wesołości ) . |
|