Hobibit |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Do tego służy generator postaci i tam losowanie celów. Załóżmy, że są dwie strony konfliktu:
Losuje 1 osobę:
klasa: handlarz
pozycja: 7 czyli jeden z ważniejszych handlarzy w mieście
majątek: 5 czyli dobrze ale nie rewelacyjnie
potęga: 3 czyli słabo
przyjeciele 2:
1przyjaciel:mag,pozycja:1,majątek:4,potęga:8 czyli wędrowny potężny mag
2przyjaciel:osoba duchowna,pozycja:6,majątek:4,potęga:4 kapłan w świątyni
CEL: długotrwały:Zemsta, krótkotrwały:bogactwo
1WRÓG
klasa:Poszukiwacz przygód
pozycja:9
majątek:1
potęga:7
czyli poszukiwacz przygód który ostatnio zubożał ale ma ważną pozycję
przyjaciele:2
1przyjaciel:Sługa,pozycja:8,majątek:8,potęga:3 sługa władcy miasta i to wpływowy, już wiemy dlaczego nasz poszukiwacz ma taką pozycje i dla kogo pracuje, dla władcy miasta i jest pod jego protekcją
2przyjaciel:Kultysta;pozycja:10,majątek9,potęga:10 (ale rzuty), szef jakiegoś kultu, zakazanego ale bardzo potężnego, czyli nie podskakujcie do tego poszukiwacza przygód bo skończycie na stole ofiarnym
CELE:
długofalowy:Zemsta
krótkofalowy:Zemsta (ach te 7)
wrogowie:2
1wróg: to nasz kupiec
2wróg:Artysta, pozycja10, majątek:6, potęga:9 czyli nie wiem kto, artysta na zleceniach władcy miasta i to do tego bardzo potężny
Nasz kupiec i poszukiwacz przygód są w konflikcie od dawna (obydwaj mają długofalowy cel: zemsta), zaczęło się to, kiedy jeszcze byli nikim i poszukiwacz przygód jakoś nabroił kupcowi (może nie obronił karawany), kupiec się na nim zemścił i poszukiwacz stracił wszystko (majątek 1), ale poszukiwacz zbliżył się do władcy, wykonał dla niego kilka trudnych zadań wymagających dyskrecji i zaczął czuć się jak pan na zamku, to trochę zdenerwowała nadwornego artystę. A może artysta dowiedział się o tym, że poszukiwacz ma znajomości w kręgach kultystów.
Teraz rzucam na zdarzenia losowe i wypadła degradacja, czyli kupiec jeszcze niedawno był blisko króla a teraz stracił swoją pozycję i majątek i próbuje go odzyskać, a poszukiwacz ma teraz dobrą okazję żeby się zemścić za dawne lata.
Trochę to naciągane, ale można w to zagrać. Tworzy się jakaś siatka powiązań, wrogów i sojuszników. Sprawdzić można jeszcze, jakie są cele sojuszników i jak mocne są więzi (czy nie zdradzą), potem rzucamy na cel przygody: Wyszło wymuszenie pieniędzy. Poszukiwacz chce się szybko wzbogacić i szantażuje kupca. |
|