Szabel |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 1316 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cactusse napisał: | Na oko, to FAM ma niewiele z FATE lub Fudge wspólnego, a Szabelowi udało się stworzyć wersję, całkowicie pozabawioną radości "protoplastusiów" . |
Wywaliłem parę zasad, zmieniłem testowanie i PuFy zastąpiłem CDNami.
cactusse napisał: | - Są powody dla których drabinka w trzeciej edycji jest bardzo niesymetryczna. |
A można wiedzieć czemu(BTW - ja się opierałem na deycji II PL).
cactusse napisał: | - Nie ma już zabawy z kostkami, kręcenia wyników i całej "mechanicznej" radochy. |
W moim odczuciu nie to jest esencją FATE.
cactusse napisał: | - MG zamiast graczy, siedzi na wszystkich Aspektach (no more Casey Ryback i jego "Nobody beats me in the kitchen" ). |
Mówisz o III ed. czy o FAMie?
cactusse napisał: | - Task Resolution nie jest wcale takie evil  |
No nie jest - jak się potraktuje pojedynek jako jedną czynność.
cactusse napisał: | - CPN - sympatyczne, ale ilość "faktów" dla mnie jest za duża (jedna runda, pięciu graczy, każdy po trzy przegięcia - piętnastu nowych npców lata po okolicy). Znacznie bardziej podobają mi się Tagi z SotC, zużywają się i mają konkretne zastosowanie . |
Zwróć uwagę, że CPN wymaga sporej(jak na skalę drabinki) przewagi, żeby go uzyskać, a pozostawienie go sobie na później odbiera jedno przegięcie.
Zasada z odmówieniem CPNa przez MG - dochodzę do wniosku, że gracz może co scenę rządać CPNa odłożonego co pozwoli mu się "dopałernić" fabularnie. Może zamiast tego ograniczenie jakieś, np. odłożonego CPNa można użyć dopiero po drugiej(w trzeciej) scenie od odłożenia ostatniego, a MG może 3*ilośćgraczy w ciągu sesji odmówić CPNa(bez dodatków za to dla gracza)? |
|