Dimitrij |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
DE ma sporo planet. Sama federacja to 13 systemów.
W każdym z nich opisujemy jednak tylko planetę stołeczną - tą główną, charakterystyczną dla miejsca. Pozostałe zostawiamy MG, wraz z narzędziem do 'Taktycznego tworzenia planet'. Pozwala ono łatwo zdefiniować planetę na której można walczyć.
Co do zróżnicowania - świat się globalizuje. Dlatego planety będące pod wpływem jednej korporacji będą miały konkretny wygląd i obyczaje (np. na planetach FarFlight miasta będą zbudowane jako jeden wieżowiec na platformie wystającej z wody, ludzie w okolicach stref NT przejmą poważne podejście do zachowania i kultury etc.).
Mimo 13 planet w samej Federacji staramy się je jak najbardziej urozmaicić, dodając coś specjalnego, z czego planeta będzie znana (Alma - brak pola magnetycznego wokół planety, Firestorm tnący powierzchnię, Norta II gdzie miasta są głównie na wodzie - wieżowiec - hub i mniejsze, pływające.).
Tak samo systemy nie muszą być tylko i wyłącznie planetami - w okolicach stolicy FK, Akanitu, mamy pole asteroidów, system Cheops Zynthu jest niczym więcej jak dwiema gwiazdami krążącymi wokół czarnej dziury.
Ponadto planeta to nie tylko miejsce do siedzenia - mają swój opis taktyczny - punkty główne (stolica, garnizon) i pomocnicze (lotnisko, elektrownia, kanały). Gracz-dowódca może np. zdobyć kanały i wejść nimi do miasta otwierając bramę, zniszczenie elektrowni wyłączy obronę punktu etc.
Natomiast planety przy mgławicy są szare - zwykle słabo zamieszkane, jałowe. To po prostu kula która czeka na flagę korporacji. |
|