autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> Dark ScienceFantasy Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 

Czy chciałbyś grać w taki system? (proszę o szczere opinie, najlepiej poparte dogłębnymi komentarzami)
Tak, chętnie, moje marzenie, kocham wojnę pełną gębą.
22%
 22%  [ 2 ]
Tak, ale wolałbym więcej innych opcji, wojna z czasem się nudzi.
66%
 66%  [ 6 ]
Nie, to kiepski pomysł, choć ma coś w sobie.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie, bo: (komentarz)
11%
 11%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 9

PostWysłany: 17:39, 04 09 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





1. Wampir
2. Dark Heresy
3. Cyberpunk
4. Monastyr
5. 7th Sea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:49, 04 09 2008
kaellion
zerkający na systemy

 
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Maz.





Omlet napisał:
ernestresch napisał:
Właściwie w każdym rpg są stalkerzy, bo czym jest chodzenie po ruinach i odnajdywanie skarbów? Dokładnie tym.


Ile gier mam Ci wymienić, w których tego nie ma? Wink

Omlet napisał:
1. Wampir
2. Dark Heresy
3. Cyberpunk
4. Monastyr
5. 7th Sea

Sorry że się wcinam w dyskusję.

Monastyr i 7th Sea bym wyrzucił od razu z tej listy. W 7th Sea mamy artefakty i ruiny Syrnów (czy jakoś tak). W Monatyrze są pozostałości po Rodianach.
Wg opisu świata CP2020 mamy nomadów, mamy opuszczone miasteczka, czyli klimat nawiązujący do takich filmów jak MadMax itp.
Dark Heresy? Nie czytałem, więc nie znam. Ale o ile się nie mylę świat Warhammera 40000 ogarnięty jest permamentną wojną. Więc mogą się tam zdarzyć ruiny i szukanie np. kryjówki tych których szuka inkwizycja, składu broni itp.

Jeśli miałbym wymienić systemy w których właśnie nie ma stalkerów, a właściwie jest to utrudnione to wymieniłbym takie systemy:
Amber Diceless - walka z rodziną
All Flesh Must Be Eaten - survival horror
BattleStar Galactica - ucieczka przed Cylonami, choć i tu występuje element poszukiwania Trzynastej Kolonii
Dzikie Pola - tutaj ruin, lochów i skarbów raczej nie uświadczysz
Esoterrorists - rozwiązywanie zagadek krymianlnych
In Nomine Magnae Veritas - walki aniołów i demonów
Deadlands - da się zrobić "stalkerów" ale lepiej sprawdzają się inne pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 02:31, 05 09 2008
Omlet
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 27 Lis 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dynia





To wszystko chyba kwestia wpasowywania się w konwencję, lub olewania jej. Myślę, że skończmy ten wątek i napiszmy coś na temat Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:26, 05 09 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Wiadomo, że nie w każdej grze są takie postaci. Wdawanie się w dywagacje nie ma sensu ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dark ScienceFantasy
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin