beacon |
Administratore |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1843 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Warszawa/Lublin |
|
|
 |
 |
 |
|
Śledztwo i wygrzew mogą być świetnie powiązane z odkrywaniem tajemnicy Miasta, bo mogą z owej tajemnicy wyrastać. Na przykład antagonista może mieć zbieżny z nami cel - odkrycie tajemnicy - co czyni go postacią głębszą i BG może np. się z nim dogadają, żeby wspólnie odkryć sekret Miasta?
Coś mi się tam w głowie rodzi, ale ja widzę to jako cyberpunkowy system śledztwowy... Moja wizja jak na razie zakłada, że pod koniec każdego epizodu (sesji) gracze licytują się o poprowadzenie narracji sekretu miasta z puli, którą mają na wszystkie sesje kampanii. Ten, kto wykupi narrację w danym epizodzie, opowiada fragment z sekretu Miasta na podstawie poszlak przedstawionych przez Mistrza Gry (dziwna rasa troglodytów w podziemiach, organizacja - Bractwo Pamięci Przeszłych, które zawzięcie strzeże swoich informacji etc.). Potem MG ma czas na przemyślenie przed kolejną sesją co z tego fajnego można zrobić.
Pomysł wydaje mi się nieco podobny do obowiązkowego w Klanarchii pomagania MG w kreowaniu kolejnych scenariuszy. |
|