Magnes |
ciągle nie ma czasu |
|
|
Dołączył: 10 Sie 2005 |
Posty: 1940 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: wiocha na Śl. |
|
|
|
|
|
|
cactusse napisał: | 1. Za dużo stopni sukcesu (dla mnie wystarczą trzy : porażka, sukces, duży sukces). |
To jest do poprawienia. Zapewne liczyć będą się tylko porażka/potknięcie/sukces, bo losowość dużej porażki, dużego sukcesu jest zbyt mała.
Cytat: | 2. Losowe "wymuszanie" opisów na mg/graczu (wole zostawić swobode wyboru grającym, albowiem ja mam wielkie problemy z trzepaniem opisów z rękawa ). |
Wymuszanie jest tylko na MG, gracz co najwyżej ma wymyślić słowo, do którego MG musi nawiązać. Na sesji takie rzeczy są trudne dla MG, ale jednocześnie zabawne. Do rozpatrzenia i przetestowania.
Cytat: | 3. Tabelka klimatów - raz za dużo ich, dwa wolałbym móc "zdalnie" odpalać te klimaty.
Ad.3 Przykładowo, mając trzy dostępne "konwencje" (gritty, filmową, kreskówkową), mogę je wykorzystać by zmienić trudność i efekt testu. Gritty pozwala ściągnąć więcej kłopotów na przegrywającego (przeciwnik wyrzucony przez okno, oczywiście nabija się na coś nieprzyjemnego). Filmowa konwencja pozwala używać filmowych efektów (matrixowe unikanie pocisków, rozłożenie jednym ciosem czterech przeciwników). Kreskówkowa konwencja to napędzanie żaglowca podręcznym wiatraczkiem, lub tradycyjne "all principles of gravity are negated by fear" |
Ma zastrzeżenia do tego co piszesz, bo cały czas starasz się NIEBORAKOM dawać jakieś PAŁERY albo PG metody pognębienia graczy, a nie o to chodzi. Też do rozważenia, ale przyznam, że pewnie dopóki nie zrobię betatestów tego co jest obecnie, to nic nie zmienię . |
|