Jagmin |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2007 |
Posty: 378 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Hobbyton |
|
|
|
|
|
|
Może nie uwierzycie ale dopiero teraz mam czas odpisać.
Jak wygląda rozgrywka? Na jednym z załączonych obrazków jest owy przykład rozrysowany. Gra generalnie sprowadza się do tego do czego każda strategia na komputery - eksploracja, eksploatacja i eksterminacja (XXX ). Każdy z graczy podczas swojej kolejki decyduje czy za dostępne Zasoby rozbudowuje swoje dominium o kolejne budowle czy też werbuje rekrutów na wieczną wojnę. Zasady ruchu, budowy a także rozkazów i magii będą polegały na uiszczaniu stosownej zapłaty w Zasobach. Budowle mają różne funkcje. Jedne wspomagają gospodarkę generując kolejne Zasoby, zaś inne służą obronie lub rekrutacji. W grze będzie można się otoczyć murami i wieżami lub zalać przeciwnika naszymi oddziałami. Walka będzie bardzo strategiczna gdyż w grze nie występuje element losowy. Wojska są praktycznie sobie równoważne pod względem siły jednak mogą posiadać unikalne właściwości.
Na razie jako opcja wprowadzone są karty. To jedyny element losowy. To karty będą wnosić klimat oraz różnicować graczy (4 różne talie). Zależnie od obranej strony karty będą reprezentować (poza paroma wspólnymi dla wszystkich) technologię, magię, siły natury oraz religijny fanatyzm. Na razie karty nie są opracowane więc to tylko pomysł. Wersja podstawowa gry nie zawiera póki co kart, więc klimat osiągnąć można tylko grafiką na żetonach.
Generalnie pomysł to jakby rozszerzona wersja najsławniejszej gry planszowej - szachów. Jednak nie ma bezpośrednich analogii.
Mam nadzieję, że ktoś z tego potoku słów wyhaczy właściwe informacje. |
|