Kruk |
degustator autorek |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2007 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
|
|
Na aktualnej mechanice krótka wymiana zdań.
Imię nazw:Garry Ert
Znany jako:Horror
Historia:Garry był przeciętnym człowiekiem z przeciętnej części miasta. Nic nie wyróżniało kolejnych dni poza nielicznymi wypadami do baru.
Wracając pewnego dnia z pracy został napadnięty przez grupę uzbrojonych w noże złodzieji. Uciekając przed nimi krążył między uliczkami aż wpadł do napromieniowanej dzielnicy gdzie dopadli go owi malkomenci. Walka trawała krótko, promieniowanie zwaliło ich wszystkich z nóg. Wili się z bólu dobrą dobę wydając krzyki docierające do sąsiednich dzielnic. Przeżył jednak tylko Garry Ert dając szanse wśród krzyków rozpaczy dla narodzin Horroru.
Kiedy rany zasklepiły się po kilku dniach, Moc zaczęła wywierać na Garrym piętno. Postanowił zemścić się za 24 h spędzone w AREA na szeroko pojętych mętach. Zakupił pałkę teleskopową i w jedynej masce jaką posiadał zapolował.
Podczas starcia odkrył swoje Moce i postanowił,że wymierzanie sprawiedliwości to właśnie to co chciałby robić.
Wtedy przybrał imie Horror.
Cechy
CIAŁO
Silny 4
Szybki 1
Wytrzymały 4
Charyzmatyczny 1
MOCE
Jad 2
UMIEJĘTNOŚCI
Pałki 2
MIENIE
Gotówka 1
CHARAKTER
CYWIL 2
BOHATER 7
ANTYBOHATER 1
KORUPCJA 0
Wygląd:Postawny skate z maską halowynowyn poplamioną krwią.
I ten sobie bohater zobaczył jak w patrolowanej dzielnicy 4 zabijaków atakuje pracującą w jego fabryce uroczą sanitariuszkę. Cóż mógł zrobić jak nie rzucić się w jej obronie? Nie siląc się na opisy wyjaśnie wszystko kostkowo. Może w podręczniku się bardziej postaram.
Starcie1
Runda1
Inicjatywa:
Horror:7
Bandyci:0
Bandyci będą atakować opisem LICZEBNOŚĆ 3. Horror decyduje się więc przeprowadzić szybkie starcie i urzywa kolejno SILNY 4, WYTRZYMAŁY 4, JAD 2 i PAŁKI 2.
Horror 1k6=5 nie ma sukcesu, Bandyta1 1k6=4 nie ma sukcesu.
Horror 1k6=2 1 sukces, Bandyta2 1k6=2 1 sukces.
Horror 1k6=1 1 sukces, Bandyta3 1k6=5 nie ma sukcesu. Bandyta otrzymuje 1 obrażenie i ginie.
Horror 1k6=3 nie ma sukcesu, Bandyta4 1k6=4 nie ma sukcesu.
Runda2
Inicjatywa:
H7
B0
B będą atakować ostatnim swoim opisem SILNY1.H kolejno urzyje SZYBKI1,OI RZUCENIE NIEPRZYTONYM B3 1 i JAD2.
H 1k6=2 nie ma sukcesu,B 1k6=5 nie ma sukcesu.
H 1k6=1 1 sukces,B 1k6=4 nie ma sukcesu. B 1O i ginie.
H 1k6=4 nie ma sukcesu,B4 1k6=2 nie ma sukcesu.
Inicjatywa:
H7
B0
Bandyci nie mają już opisów ale decydują się na OI. Biorą sanitariuszkę na zakładniczkę[4 H zależy na jej życiu]. H zachowuje zimną krew[WYTRZYMAŁY 4+1 z BOHATERA] i chce ich przekupić[GOTÓWKA 1+1 z BOHATERA] i zaatakować kiedy zajmą się ucieczką.
H 1k6=4 1 sukces,B1 1k6=3 1 sukces.
H 1k6=5 brak sukcesu,B4 1k6=1 1 sukces. H dostaje 1O,wola mu spada bo boi się o ofiare.
Inicjatywa:
H5
B0
Bandyci nie mają już opisów. H wykoorzysta SZYBKI1 i PAŁKI2 usiłując wyrwać zakładnika i znokałtować przeciwników.
H 1k6=5 nie ma sukcesu,B1 1 sukces.H dostaje 1O.
H 1k6=1 1 sukces,B4 brak sukcesu.Ginie.
Starcie2
Inicjatywa:
H5
B0
Bandyta będzie atakował jedynym opisem SILNY1. Horror SILNY4.
H 1k6=1 1 sukces,B1 1k6=6 1 sukces.
Inicjatywa:
H5
B0
B1 nie atakuje nie ma opisów.H WYTRZYMAŁY4.
H 1k6=2 2 sukcesy,B1 1 sukces.B1 ginie.
B
CIAŁO
Silny1
Żywotność:1
CHARAKTER
C:10
B:0
A:0
K:0
Coś szwankuje. Ostatecznie kilka wyników sam ustaliłem,może wersja z wieloma sukcesami będzie dynamiczniejsza?
Cytat: | Mechanika brzmi jakoś tak znajomo Wink |
Racja,cac. Jest wypadkową Work Terroru i kilku innych maine projektów. Niewiele brakowało coby zastąpiłby WT na NK11 ale bea miał tą tematyke. I widać tu moją maniere .
Cytat: | Recenzja : Fajne bo krótkie, kiepskie bo słabo spisane. |
Cytat: | Składu to to nie ma ale robić go nie będe bo wszystko jest dopiero pomysłem. |
Nom.
Cytat: | - Wola Walki jest równa wyższej cesze Charakteru (idealiści i wredniacy mają więcej "zapału"). |
Tak jest teraz .
Cytat: | -Gdy giniesz, dwa punkty przeskakują z Bohater na Antybohater, oraz dwa punkty z Ciała i/lub Umiejętności na Moce i/lub Mienie (wracasz zmieniony przez moc lub połatany technologią). |
Nieueeee. White man mast have power yo.
Cytat: | Btw. dostajesz zawsze jedno obrażenie na rundę, czy różnicę ilości sukcesów ? |
Max 1.
Cytat: | Co do 'settingu' zresztą też potrzebuję wyjaśnić parę spraw: czy całość dzieje się tylko w Nowym Jorku, czy na całym świecie, a Nowy Jork jest tylko jakimś centralnym miejscem? Jak dużo jest tych superbohaterów - spotyka się ich co krok (może więcej super- niż normalnych ludzi)? |
NY będzie najważniejszym miejscem i jedynym gdzie żyją na ulicach prawdziwi BOHATEROWIE/może będą wyjątki czy jak. Samych BOHATERÓW będzie niespełna 100 ale będą też ich pochodne.
Cytat: |
I w ogóle przydałoby się tutaj coś takiego... dziwniejszego, zwykli superbohaterowie już powoli stają się trochę nudni, przynajmniej jeśli chodzi o autorki... |
Ależ to ma być mainstream. |
|