autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat -> [A Silly Silly World] Rasy Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 20:37, 08 10 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Przeróbka - gites.
Jedna dziura - co zrobią krasnale i gnomy przy 5dF=++0-- ?

Ludzie mają przesrane a możliwość nakopania bóstwom to trochę za mało na otarcie łez. Z drugiej strony elfy są trochę zbyt "pakerne" - tworzą magprzedmioty, kradną szczęście, przyciągają + itd.

Co do gnomów - ich amnezja jest nieco dziwna. Może mają chaotyczne napady twórcze - tysiące myśli i genialnych idei na raz - coś co miało być mechaniczną masielnicą ostatecznie okazuje się zamiatarką do śniegu, ale niewiele brakowało a byłaby to maszyna do balotowania słomy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:32, 09 10 2006
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Tomakon Inc. napisał:
Przeróbka - gites.
Jedna dziura - co zrobią krasnale i gnomy przy 5dF=++0-- ?


Wieeem, dlatego spróbuje załatwić to za pomocą podstępnych stuntsów.

Cytat:
Ludzie mają przesrane a możliwość nakopania bóstwom to trochę za mało na otarcie łez.


Chciałbym by ludzie wyłazili zawsze z zadym pobici, wytarmoszeni, ale żywi i relatywnie cali (z masą PLi) Wink
Dodatkowo ludzie będą mieli nieprzydatną magie która promuje Krzepe i Zmysł Artystyczny Wink

Cytat:
Z drugiej strony elfy są trochę zbyt "pakerne" - tworzą magprzedmioty, kradną szczęście, przyciągają + itd.


Kradzież Szczęścia zajmie miejsce przyciągania plussów. To jest satysfakcjonujący mnie powód, dla którego wszyscy uważają elfy za lepsze Wink

Przy okazji, kombinując dlaczego ta cała banda zbiera się w jedną drużyne :

Ludzie - samemu ciężko.
Krasnale - kiepsko się pije w samotności.
Elfy - komuś trzeba kraść szczęście.
Orki - używamy innych jako przynęty.
Gnomy - szukamy obcej publiki, bo nic się nie udaje pośród swoich.

Cytat:
Może mają chaotyczne napady twórcze - tysiące myśli i genialnych idei na raz - coś co miało być mechaniczną masielnicą ostatecznie okazuje się zamiatarką do śniegu, ale niewiele brakowało a byłaby to maszyna do balotowania słomy.


Przyznam że nie mam pojęcia jak to oddać mechanicznie (nie licząc aspektów i ciągłego podpuszczania przez mg).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:13, 10 10 2006
Nimsarn
pożeracz systemów

 
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z buszu!





Brawo Cactusse
Mnie się pomysł podoba Very Happy - ma w sobie lekkość Wink

Co do gnomów:

Gnomy
- porzucone zabawki bogów
- iskra boża - co pewien czas gnomy wpadają dziwny stan ożywienie w trakcie, którego w ciągu kilkudziesięciu minut są wstanie wyliczyć wzór na dowolny układ planetarny, zbudować maszynę parową do podróży w czasie lub dziesięcionogi pojazd do zrywania jabłek Wink
I co z tego, jeśli po upływie określonego czasu zaczyna działać, właściwy dla tej rasy defekt - nagle stają się ociężałe, apatyczne i nic nie pamiętają, co się z nimi działo w okresie uniesienia (wspomniana przez ciebie amnezja połączona z apatią), przez co ich genialne konstrukcje pozostają nie dokończone.

Z tych powodów poszukują towarzystwa członków innych ras by, choć część ich geniuszu została utrwalona (towarzyszący gnomowi muszą się liczyć z serią odpowiedzi na listę pytań gnomo pod tytułem: Jak i w ogóle, co ja zrobiłem? - miłe to nie jest Very Happy ).

Z mechanicznego punktu widzenia myślę, że można by gnomom każdorazowo na okres pobudzeń przypisać zmienną pulę automatycznych sukcesów. Oczywiście tylko w dziedzinach tzw. umysłowych. – zaznaczam, że na mechanice FATE się po prostu nie znam Very Happy

Pozdrawiam
Nimsarn


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:22, 10 10 2006
Darken
degustator autorek

 
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów





Moja propozycja co do Gnomów brzmi:
-Iskra boża- Faktycznie, co pewien czas gnom w uniesieniu tworzy dzieło(mechaniki?), nawet je ukańcza, ale za Ospę nie potrafi sobie przypomnieć potem jak działa, co je zasila i co właściwie robi maszynka.
To prowadzi do zabawnych użyć (jak się potem okazuje) wyrzutni rakiet bez instrukcji jako, bo ja wiem, wyrzutnie przesyłek albo część kanalizacji(odrzutowa pompa?).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:46, 10 10 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Maniakalno-depresyjne gnomy średnio pasują do takiego lekkiego świata.

Ale Iskra boża ver. Darken jest fajna.

Czy taki gnom da radę naprawić skrzypiące drzwi bez wmontowywania w nie fotokomórki ? Czy zawsze odpala mu ten "szaleńczy naukizm" ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:04, 10 10 2006
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Heh, dobre. Może tak :
Iskra Boża - Pracując nad wynalazkiem, możesz poświęcić pewną ilość PL by stworzyć z niego "Gnomie Gizmo". Poświęcone PL wyznaczają poziom Gizma (np. 2 PL by stworzyć Gizmo +2). Po zakończeniu produkcji, możesz w dowolnej chwili spróbować "przypomnieć" sobie ukrytą w Gizmie funkcjonalność (trzeba zdać test, gdzie poziom Gizma wyznacza trudność).
Przypomnienie pozwala na :
- Określenie dodatkowej funkcjonalności ("nie bójcie się, te sanki PŁYWAJĄ!")
- Ujawnienie dodatkowego usprawnienia ("te sanki mogą pędzic jeszcze szybciej!")
- Ujawnienie Gizmowego Aspektu ("oto 'POGANIACZ SMOKÓW 2000' !!")
Ilość wydanych PL oznacza liczbe ukrytych w Gizmie funkcjonalności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:13, 10 10 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Gizma są dobre. Jako zabawka zastrzeżona dla gnomów - taki znak rozpoznawczy.
Jeśli gnom nie zda testu "Gnomologii/Gnomatyki" to MG określa właściwość (może nawet PL-a odda).

Gracz: "te sanki mogą pędzic jeszcze szybciej!" turlanko, a MG na to: "tylko szkoda, że do tyłu" albo inaczej: "tak, owszem - ale długimi skokami, już wiesz po co zamontowałeś w tym tyle sprężyn". I drużyna ucieka przed śnieżną bestią dosłownie w podskokach, próbując utrzymać się "na pokładzie". Strzeżcie się samoślizgowych sanek !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:33, 10 10 2006
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Rzeczywiście, podobnie jak z Aspektowe drażnieniem, dostajesz PLa z powrotem, ale MG ujawnia Aspekt przedmiotu.
Btw. właśnie próbuje przerobić część umiejętności z SotC i "Gnomatyka" pasuje znacznie lepiej niż "Inżynieria" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 13:08, 12 10 2006
Tomakon Inc.
degustator autorek

 
Dołączył: 21 Gru 2005
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: www.moorhold.net





Gnomy - to nie zabawki bogów tylko personel "techniczny". Po śmierci (albo nawet przed) taki gnom będzie prał, prasował, gotował i naprawiał odpadający firmament niebieski.
Gnomy to niewolnicy bogów ale zostali tak skonstruowani aby z uśmiechem i optymizmem podchodzić do swego losu (po co komu niewolnik, który przez całą wieczność będzie z ponurą miną grabił i przycinał trawnik albo podawał strawę patrząc na boga z wyrzutem. To byłoby tak straszne i nie do zniesienia jak ludzie w krainie bogów). Stąd usposobienie gnomów.
Jako, że gnomy wyskalowane są na technologie niebiańskie stąd nieraz wynikają kłopoty z dostosowaniem się do ziemskich realiów. I ich wynalazczość - to po prostu uczciwe pracowanie na swoją pośmiertną pozycję - najlepsi z najlepszych będą niewolnikami (oficjalna nazwa - asystentami) bogów kowalstwa, rękodzieła i takich tam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[A Silly Silly World] Rasy
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Warsztat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin