|
|
|
Wysłany: 21:20, 05 01 2009 |
|
|
Nimsarn |
pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2005 |
Posty: 240 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Z buszu! |
|
|
|
|
|
|
Czuję, że tę pułapkę założono na mnie
Temat w swej większości wydaje się być podobny do http://www.autorskie.fora.pl/warsztat,6/dylemat-pure-fantasy-s-f,217.html, zmieniła się tylko terminologia.
Cytat: | Tymczasem nie widzę powodu, dla którego takie systemy miałyby zniknąć z forum - konkretnie z Warsztatu - gdzie autor może się dowiedzieć jak ulepszyć swoją ukochaną grę, co w niej zmienić, jakie błędy popełnił, których likwidacja mogłaby się spodobać jego graczam.
Ale może warto by było, żeby twórcy takich gier uświadomili sobie, że twór, który powstaje nie będzie nigdy dziełem na miarę Dungeons&Dragons i - co ważniejsze - nie musi być wszystkim udostępniany. |
Zgadzam się z fragmentem o nie znikaniu systemu. Ale uważam, że sprawy, które się zaczęło należy kończyć. Co komu z systemu, o którym wiedzą tylko tyle ile miał z nim problemów autor. System powinien być zakończony i opublikowany tak by odbiorcy mogli poznać całość - Ją ocenić odrzucić lub nie.
Opublikowany system można dalej odłożyć na półkę i zając się innymi projektami, albo naprawić w nim to, co było słabe i wydać ponownie.
Jak chcecie oceniać cokolwiek po fragmentach? - Na myśl mi przychodzi taka ordynarna kartka z wyciętą dziurką od klucza, w której znaczenie zmienia się po jej otwarciu.
Czy publikować rzeczy niedokończone?
Jeśli masz pewność, że już do nich nie powrócisz, to dla dobra ogółu powinieneś je opublikować. A nuż jakiś fragment zainspiruje, kogo innego?
Ciekawym pomysłem wydaje mi się za to by wymagać od autorów prezentujących na forum swoje dzieła wskazania, które ich zdaniem fragmenty zasługują na szczególną uwagę - pozwoli to rozwinąć dyskusję. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nimsarn dnia 07:42, 06 01 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|