cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Aeolus/images/post_corner.gif) |
|
Behold !
Na blogu Ewena Cluneya (http://yarukizero.wordpress.com/) pojawiła się wersja beta drugiej edycji Thrasha.
Dla niewiedzących, Thrash to sympatyczne rpg symulujące klasyczne, dwuwymiarowe mordobicia (Street Fighter, King of Fighters, Samurai Shodown, etc.).
Poprzednia wersja (wow, ile to już lat) miała kilka niewygodnych przekrętów w mechanice, np. masa niepotrzebnych atrybutów (większość manewrów opierała się na zręczności), masa rzucania kośćmi, uber-comba i mega-manewry, oraz style walki które gasiły całą konkurencję swoimi trikami.
Nowa edycja, dzięki całkowicie przebudowanej mechanice, powinna dać sobie radę z tymi przypadłościami. |
|