cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
 |
 |
 |
|
beacon napisał: | I po cholerę piszesz jakieś takie prowokacyjne teksty? Chcesz wywołać flejma? (...) Wytłumacz mi co dokładnie oznacza to Twoje "obciążenie genetyczne". Bo brzmi jak jakaś rasowa bzdura. |
Heh, jak widać na powyższym obrazku, niektórzy redaktorzy Poltera reagują nadzwyczaj agresywnie i gwałtownie, wszędzie upatrując podstępne ataki, flamebaity i trollowanie.
A przecież Omletowi mogło chodzić o coś innego, np. fakt, iż Polter jako serwis o niezłym prestiżu musi dbać o solidną jakość swoich artykułów, wobec czego poprzeczka akceptacyjna jest wysoko ustawiona, cykl edycyjny jest dosyć długi, a nudzenie o autorkach jest mile widziane ale na blogach.
Anyway ...
Omlet napisał: | Napiszcie co o tym myślicie etc etc, bo aktualnie sam nie jestem w stanie na nic lepszego wpaść. |
Jest masa fajnych rzeczy o których można pisać. Np. :
- Dawno temu na gamasutrze był ciekawy artykuł o pisaniu gier komputerowych w tydzień (brzmi znajomo ? ), a efekty tych eksperymentów można dorwać tutaj [link widoczny dla zalogowanych] . W artykule było kilka wesołych wniosków, które mogłyby okazać się pomocne dla nibykonkursowych zawodników.
- Często sugeruje się autorom wykorzystanie istniejącej mechaniki zamiast wymyślania wszystkiego od nowa. Ale okazuje się, iż mechanik dostępnych bezproblemowo nie ma aż tak dużo, szczególnie gdy zawęzi się pole poszukiwań do polskojęzycznych ofert.
- Można spotkać się z głosami, iż losowa generacja postaci strasznie zasysa. Nie jest to jednak prawdą, albowiem jak pokazał Greg Stolze, można stworzyć świetny losowy system strugania bohatera, który klei zbalansowane postacie i podstępnie wciąga gracza w majstrowanie historii .
- Na swoim blogu (http://www.amagi-games.com/) Levi Kornelsen udostępnia wiele fascynujących rpgowych pluginów, gier i dodatków, a ponieważ wszystko wrzuca do Public Domain, tłumaczenia, cięcia i zapożyczenia są jak najbardziej na miejscu.
Jest też masa mniej-fajnych rzeczy o których można pisać. Np. :
- Czy warto ?
- Dlaczego należy rzucać swoimi pomysłami w publikę jak najwcześniej.
- Dwie umiejętności które zrewolucjonizują militarne fantasy.
- Pompowanie świata bohaterami.
- Fustuarium, generator wojskowej kariery nieudacznika.
- Parszywa szóstka, czyli banda autorek które nigdy nie ujrzą światła dziennego.
Btw1. Niejaki Zuhar pomylił chyba licencje, i władował niebacznie swoje autorkowe artykuły w CC. Można wiec bezecelnie ukraść
Btw2. pod Operą strona [link widoczny dla zalogowanych] się jeży i wyświetla krzaki ... |
|