Dimitrij |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 11 Wrz 2008 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dead Echoes jest trudne do czystego opisania. Dlatego postanowiłem rozpisać sesję by pokazać jak faktycznie wygląda DE.
Poza tym, DE nigdy tak naprawdę nie padło. Zanurzenie pełne i postanowiliśmy się nie pokazywać, zanim nie przerobimy DE.
Konflikt skali 2.
Jedna z korporacji opuściła jedno miasto i niedokończoną stocznię w kanionie. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jeden fakt - miasto Tanis i stocznia o tej samej nazwie znajdują się na stołecznej planecie Zynth.
Jednak jedno jest widoczne - nie ma tam ludzi, nie ma żadnych konwojów zaopatrzenia do placu budowy.
Cokolwiek opuścili, musieli się tego bać.
Coś co my, VMS, moglibyśmy wykorzystać do odzyskania pewnych terenów.
Ta sesja pokazuje świat z perspektywy VMS. Liczba graczy - od 2 do 5.
Celem jest nie tylko sama gra, ale i pokazanie świata - jak wygląda, funkcjonuje.
Tu nastąpiłby schemat karty postaci. Nie zrobię jednak tego.
Karta postaci jest w formie pliku .xls - otwarcie excelem (zezwolić na makra, zapewniam - nic tam nie ma.)
Można wydać max. 50 punktów na współczynniki (karta poinformuje, kiedy przekroczy się limit)
Umiejętności łączą się w specjalizacje. Póki co należy wypełnić te umiejętności, które się chce posiadać, pełny system specjalizacji będzie dostępny dopiero w programie Echoplayer. 30 pt. na umiejętności.
Po przyznaniu umiejętności specjalizacje same obliczą swój poziom.
Jeżeli gracz posiada specjalizację na danym poziomie, oznacza, że może używać wszystkich umiejętności z tego pakietu, jakby je miał na tym poziomie.
Koniec z brakiem możliwości strzelania z karabinu, mimo, że doskonale strzela się z pistoletu.
Broń zostnie przydzielona podczas sesji, tak jak ekwipunek sam w sobie.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|