cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
Magnes napisał: | Czyli ogólnie krasnoludy miałyby taki mocniejszy motyw transformacji, dostępny po pewnym czasie. To w sumie do rozważenia jako część kariery Nieboraka, żeby postać się rozwijała... dotychczas o tym nie myślałem. Jak się wydostanę dzisiaj z pracy (czterodniowa laba z planami dla Nieboraków i Złego się szykuje, he he), to coś pokombinuję.
Patrząc na twoje przykłady górnicy byliby wtedy szaleńcami pod względem kopania, niźnicy pod względem złota, stalowozady pewnie gburowate, rudobrode to już ustalone. QuantumPowah, niezły pomysł, szczególnie że skojarzyło mi się z Kwizatz Haderach. |
IMO, pełna transformacja powinna być dostępna od kopa, ot naturalne zjawisko dla każdego krasnala. Dodatkowo, odwrotna transformacja może wymagać innego triggera, np. Ognista Broda nie wraca do neutralnego statusu, dopóki ktoś nie będzie błagał o litość, nie posypie głowy popiołem lub ktoś go nie "zgasi" .
Dla sportu, można zrobi każdemu krasnalowi 3-4 stany, pomiędzy którymi przerzuca się za pomocą różnych zdarzeń, np. niźnik ma takie stany :
- Błogi Spokój - powolny, ociężały, rozlazły i leniwy
- Gorączka Złota - superkompetentny, gdy stara się zdobyć kasę
- Gradowa Chmura - wredny i mrukliwy (charyzma w dół), gdy nie otrzymał obiecanej nagrody, lub otrzymał za mało (well, zawsze jest za mało ... ).
Przeskakiwane ze stanu do stanu nie jest automatyczne, ale odwalane testem, którego powodzenie zależy od "jakości" trigger.
- Błogi Spokój -> im więcej obiecanej kasy tym łatwiej w przeskoczyć do Gorączki Złota
- Gorączka Złota -> im mniej otrzymanej nagrody, tym łatwiej przeskoczyć do Gradowej Chmury zamiast Błogiego Spokoju
- Gradowa Chmura -> im więcej zje lub wypije, tym łatwiej przeskoczyć z powrotem do Błogiego Spokoju.
Ad. Górnicy - mi pasują oni bardziej jako inżynierowie, usprawniający się hydraulicznymi "cyborgizacjami". Im więcej "cyborgizacji", tym bardziej skomplikowaną czynność mogą wykonywać automatycznie. Kopanie w ziemi, to tylko jedno z ich przykładowych zajęć (inne to np. ścinanie lasów ).
Cytat: | Aha, na blogu Szabela tak mówiłeś o miniaturyzacji, że się zastanawiam, czy nie zrobić drugiej edycji modułowej - to co będzie gotowe wrzucać od razu na stronę, a jak będzie już dość kawałków, ludzie będą mogli zacząć grać. |
Musiałbyś mieć najpierw gotowy moduł z ogólną mechaniką (ciężkie, nie ? ) .
Ale brzmi to fajnie, każdy rozdział może być traktowany jako osobna część, z innym layoutem i "klimatem". |
|