autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nieboracy -> Druga edycja - grafika Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17:34, 29 10 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ha ha, ryba z Nieboraków. Jejka, nie przesadzajcie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:37, 29 10 2008
malkav
pożeracz systemów

 
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ciemne miejsce w międzyczasie





Już widzę ten znaczek na samochodach ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 05:47, 31 10 2008
Kruk
degustator autorek

 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice





Może żółte macki jako kompromis?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:49, 31 10 2008
SolFar
zerkający na systemy

 
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia





[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Oj, bo jakoś fajnie mi się w ten sposób robi ostatnio Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 16:29, 31 10 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Nie wiem jak innym, ale ostatnie logo SolFara mi się na razie najbardziej podoba. Kółka w o i b bardziej do oczu trzeba by upodobnić może i trochę zwiększyć kontrast, ale poza tym świetnie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magnes dnia 16:29, 31 10 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:25, 05 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Krasnale zapewne skończą mniej więcej tak :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:07, 05 11 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





No, super. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:44, 05 11 2008
Szabel
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3





Magnes napisał:
Nie wiem jak innym, ale ostatnie logo SolFara mi się na razie najbardziej podoba. Kółka w o i b bardziej do oczu trzeba by upodobnić może i trochę zwiększyć kontrast, ale poza tym świetnie.


Te oczy mogłyby być mnie google-woogle-zezujące a bardziej trv-dork-mhroczno-evil-ZUE.

Cac - jak zwykle super. :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 00:59, 07 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Rudobrodzi :

[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT: Link update.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cactusse dnia 00:35, 04 12 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:19, 07 11 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Nie no, rewelka. Rudobrodzi będą zatem mieli ognisty temperament i skłonność do buchania ogniem i parą? Pasuje? (postaram się w weekend dopracować opisy pozostałych rodów i podeślę, jakbyś miał coś namalowane, wymyślone, podeślij, to się dostosuję).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:13, 07 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Magnes napisał:
Nie no, rewelka. Rudobrodzi będą zatem mieli ognisty temperament i skłonność do buchania ogniem i parą? Pasuje? (postaram się w weekend dopracować opisy pozostałych rodów i podeślę, jakbyś miał coś namalowane, wymyślone, podeślij, to się dostosuję).


Mi pasuje, pytanie czy Tobie również Wink .

Z pseudo-dema spodobał mi się koncept różnych nieboraczych "stanów" (żywy / martwy) , pomiędzy którymi przeskakujesz za pomocą wydarzeń w świecie gry Wink.
Sądzę, iż fajne byłoby rozciągnąć ten fragment mechaniki na zdolności "rasowe", np. rudobrodzi mogą przeskoczyć w przerażająco dziką "Ognistą Brodę" (postrach wszelkich miast i miasteczek o słabym zapleczu antypożarowym), jeżeli zostaną straszliwie obrażeni.

Przy takim podejściu, alternatywne formy dla krasnali to (tak na początek) :

– rudobrode – "Ognista Broda" - buchanie ogniem i parą, podpalanie okolicy - trigger : obrażenie
– górnicy – "Automat" - możesz w nieskończoność wykonywać to samo zadanie (ilość czynności zależy od stopnia mechanicznego upgrade'u krasnala) - trigger : rozkaz ?
– niźnicy – "MoneyMoneyMoney" - z rozlazłej kupy zamienia się w supermana o niesamowitych zdolnościach kalkulacyjno-manualnych - trigger : pieniądze
– grzmotołupy – dunno
– stalowozady – "Golem" kamienna, powolna, niesamowicie ciężka i zakotwiczona w miejscu forma - trigger : zagrożenie (mają zakaz pływania lżejszymi łodziami Wink )
– wdepołuże – dunno
– geniusze – "QuantumPowah" - odwrócenie prawdopodobieństwa i tunelowanie ? - trigger : wyzwanie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:35, 07 11 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Czyli ogólnie krasnoludy miałyby taki mocniejszy motyw transformacji, dostępny po pewnym czasie. To w sumie do rozważenia jako część kariery Nieboraka, żeby postać się rozwijała... dotychczas o tym nie myślałem. Jak się wydostanę dzisiaj z pracy (czterodniowa laba z planami dla Nieboraków i Złego się szykuje, he he), to coś pokombinuję.
Patrząc na twoje przykłady górnicy byliby wtedy szaleńcami pod względem kopania, niźnicy pod względem złota, stalowozady pewnie gburowate, rudobrode to już ustalone. QuantumPowah, niezły pomysł, szczególnie że skojarzyło mi się z Kwizatz Haderach. Wink

Aha, na blogu Szabela tak mówiłeś o miniaturyzacji, że się zastanawiam, czy nie zrobić drugiej edycji modułowej - to co będzie gotowe wrzucać od razu na stronę, a jak będzie już dość kawałków, ludzie będą mogli zacząć grać. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magnes dnia 12:36, 07 11 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:26, 07 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Magnes napisał:
Czyli ogólnie krasnoludy miałyby taki mocniejszy motyw transformacji, dostępny po pewnym czasie. To w sumie do rozważenia jako część kariery Nieboraka, żeby postać się rozwijała... dotychczas o tym nie myślałem. Jak się wydostanę dzisiaj z pracy (czterodniowa laba z planami dla Nieboraków i Złego się szykuje, he he), to coś pokombinuję.
Patrząc na twoje przykłady górnicy byliby wtedy szaleńcami pod względem kopania, niźnicy pod względem złota, stalowozady pewnie gburowate, rudobrode to już ustalone. QuantumPowah, niezły pomysł, szczególnie że skojarzyło mi się z Kwizatz Haderach. Wink


IMO, pełna transformacja powinna być dostępna od kopa, ot naturalne zjawisko dla każdego krasnala. Dodatkowo, odwrotna transformacja może wymagać innego triggera, np. Ognista Broda nie wraca do neutralnego statusu, dopóki ktoś nie będzie błagał o litość, nie posypie głowy popiołem lub ktoś go nie "zgasi" Wink.

Dla sportu, można zrobi każdemu krasnalowi 3-4 stany, pomiędzy którymi przerzuca się za pomocą różnych zdarzeń, np. niźnik ma takie stany :
- Błogi Spokój - powolny, ociężały, rozlazły i leniwy
- Gorączka Złota - superkompetentny, gdy stara się zdobyć kasę
- Gradowa Chmura - wredny i mrukliwy (charyzma w dół), gdy nie otrzymał obiecanej nagrody, lub otrzymał za mało (well, zawsze jest za mało ... Wink ).

Przeskakiwane ze stanu do stanu nie jest automatyczne, ale odwalane testem, którego powodzenie zależy od "jakości" trigger.
- Błogi Spokój -> im więcej obiecanej kasy tym łatwiej w przeskoczyć do Gorączki Złota
- Gorączka Złota -> im mniej otrzymanej nagrody, tym łatwiej przeskoczyć do Gradowej Chmury zamiast Błogiego Spokoju
- Gradowa Chmura -> im więcej zje lub wypije, tym łatwiej przeskoczyć z powrotem do Błogiego Spokoju.

Ad. Górnicy - mi pasują oni bardziej jako inżynierowie, usprawniający się hydraulicznymi "cyborgizacjami". Im więcej "cyborgizacji", tym bardziej skomplikowaną czynność mogą wykonywać automatycznie. Kopanie w ziemi, to tylko jedno z ich przykładowych zajęć (inne to np. ścinanie lasów Wink ).

Cytat:
Aha, na blogu Szabela tak mówiłeś o miniaturyzacji, że się zastanawiam, czy nie zrobić drugiej edycji modułowej - to co będzie gotowe wrzucać od razu na stronę, a jak będzie już dość kawałków, ludzie będą mogli zacząć grać. Smile


Musiałbyś mieć najpierw gotowy moduł z ogólną mechaniką (ciężkie, nie ? Wink) .
Ale brzmi to fajnie, każdy rozdział może być traktowany jako osobna część, z innym layoutem i "klimatem".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:45, 07 11 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Tak to bardzo uprości grę. Razz

Muszę to przemyśleć, bo już i tak wychodzi zbyt skomplikowane. Tzn. dobrze by to było wpasować w ramę sztuczek i przywar. Bardziej pasują mi te transformacje jako przywary (bo zdarzają się bez wyraźnej woli gracza). Trzy stany to raczej za dużo (przynajmniej na początek). Chyba najlepiej byłoby jeden dodatkowy stan jako przywarę "rasową" dla każdego rodu krasnali. Kolejne mogliby zdobyć później (rozdział/moduł "Kariera" + różne dodatki mogłyby powstawać).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:56, 07 11 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Ale te komplikacje są fajne, no i jakie czaderskie diagramy można machać w podręczniku Wink . Pomyśl też, ile fajnych cech będzie miała postać :

A) Jako krasnal masz standardowy zestaw Przywar/Sztuczek Rasowych
B) W zależności od stanu, masz do dyspozycji dodatkowe Przywary/Sztuczki
C) Możesz wybrać jeszcze osobiste sztuczki/przywary, dzięki którym łatwiej/trudniej jest zmienić stan (np. Słaba Głowa, dzięki czemu niżnik szybciej się upija, i łatwiej wychodzi ze stanu Gradowej Chmury).

Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cactusse dnia 15:58, 07 11 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Druga edycja - grafika
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nieboracy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin