Ninetongues |
degustator autorek |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2006 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Wawa |
|
|
|
|
|
|
[Zasłania się Unshattered Fricshield przed Anirem Beacona]
Whoa, spokojnie!
Widzę, że jest problem z ustaleniem terminu, więc poddałem inny, wakacyjny pomysł. Broń Boże nie chciałem kraść ani zmieniać konwencji marki znanej w środowisku!
Rety, ależ ci twórcy gier są drażliwi...
Zresztą nie wiem czemu tak upierać się przy tygodniu. Bo wcale to nie znaczy, że wszyscy uczestnicy mają po tyle samo czasu. Jedni pracują 3 dni w tygodniu, inni 5, jeszcze inni 7. W różnym wymiarze godzin. Inni studiują, jeszcze inni studiują i pracują. I wreszcie niektórzy nie robią nic, poza tworzeniem nowych gier.
No, chyba, że chodzi głównie o to, żeby po prostu w jak najkrótszym czasie powstała pełna, grywalna autorka. I wtedy właśnie nie ma znaczenia sam "tydzień", tylko konkretny deadline.
Skoro zasada konkursu przeszkadza w samym zorganizowaniu go ("bo wakacje"), to ja bym taką zasadę zmienił.
Wygląda na to, że mało kto będzie miał w wakacje tydzień na poświęcenie jakiejś grze, ale na pewno więcej osób mogłoby poświęcić dzień tu, godzinkę tam i powoli dociągnąć do Wrześniowego deadline'u.
Może więc jeśli znajdą się chętni, to zorganizujemy inny, jednorazowy wakacyjny konkurs, nie pod szyldem "Nibykonkursu"? Choć marki, owszem, szkoda. |
|