Szabel |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 1316 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Behir napisał: | Demony Elseland
Gra ciekawa i warta uwagi. Znalazłem kilka przejęzyczeń lub drobnych błędów, ale całość czyta się całkiem przyjemnie. Świat opisany ładnie, rola graczy jest jasna. Mankamentem w tej grze jawi mi się mechanika. Może to przez fakt, że jestem zmęczony po podróży i po środkach przeciw alergii, ale nie zrozumiałem sposobu wykonywania testów. |
No to z testami to moja największa wpadka, bo nie było wprost napisane w podręczniku.
Behir napisał: |
Nie ponoć, tylko istnieje. Ale po powrocie z Karpacza wygląda tak, że nawet ja mam problemy z jej odczytaniem . No i jest robiona moim stylem rysowania, a napisy są moim charakterem pisma. Uwierz mi, nie chciałbyś tego oglądać . Zrobię mapkę w Kartografie, zapewne jak napiszę wersję 1,0 (Bo ta jest raczej 0,1 ). |
Powiedzmy, że Ci wierzę.
Behir napisał: | Szabel napisał: | Nie odpowiada mi, że świat zajmuje mniej miejsca niż mechanika, ale z drugiej strony świetnie skompresowano podstawowe zasady Q10, a są lepiej wytłumaczone niż w Gotterdammerungu.
|
Uwierz, że mi się także nie podoba porównanie ilościowe mechaniki i świata. Nad tym się popracuje^^. I cieszę się, że dobrze skompresowałem Q10, bo dla mnie samego było to trochę sztuczne . |
Zrobiłeś najlepsze szybkie wytłumaczenie zasad Q10 po tej stronie bieguna połudnowego.
Behir napisał: | Szabel napisał: | Brak ilustracji jest dla mnie negetywem, choć niezbyt wielkim. |
Pracuję nad tym, ale rysować nie potrafię (no, może czasem jakiś smok mi wyjdzie albo pomieszanie smoka i człowieka, ale to wszystko na co mnie stać). Taty w tym czasie nie było w Polsce, więc nawet na rysunki broni nie mogłem liczyć. Chyba będę musiał ogłosić nabór ilustratorów na mojej stronie (może jakiś jeden czasami zagląda...). |
Życzę powodzenia.
Behir napisał: | Szabel napisał: | Prosta Karta Postaci miała chyba być funkcjonalna. Niestety nie przemyślano do końca rozplanowania(tyle wolnego miejsca na dole to herezja!). |
Jedna z rzeczy, których nigdy nie potrafiłem robić, to właśnie karty postaci (spójrz na tą w Savage Elf Slayer, toż to porażka jest). Ale później będzie lepiej. Będą opisane zalety i wady za punkty, i inne takie bajery, więc myślę, że w efekcie końcowym (przynajmniej edycji 1), karta będzie rozbudowana . |
Jak coś mogę w tym pomóc.
Behir napisał: | Szabel napisał: | Gierka jest dobra, ale nie zaliczę jej do wybitnych jak na tę edycję. |
Ja też nie. Ale jak na pracę zrobioną w niedzielę po południu i tak nie jest źle. Tak to jest, jak się źle rozplanuje czas... |
No jak na taki czas to gra jest jednak wybitna. |
|