|
Dobra, przejrzałem wasze prace - i nie powiem, pomysł na konkurs był świetny.
Watykan: wykorzystano w 3 pracach
Szaleni naukowcy: wykorzystano w 3 pracach (4 jeśli wliczyć Kamienie, lub 2 jeśli nie liczyć 'Theotechu')
Terraformowanie: Wykorzystano we wszystkich pracach poza 'Odrodzeniem'. Theotech zahacza trochę o tę kategorię, choć nie nie jestem pewien, czy mi zaliczycie
Tomasz Kucza - Planeta Morfozy
Gra nie jest typowym RPG, jest raczej grą ekonomiczno-narracyjną (prawda, że ładne określenie?). Mechanika jest prosta, intuicyjna, acz rozbudowana, pomysł na świat jest oryginalny.
Styl: 5 Mięsko: 4
Styl to jakość produktu, mięsko to grywalność, zawartość użytecznych pomysłów itp.
Erpegis, czyli Jakub Osiejewski - Theotech
Z przyczyn oczywistych się nie wypowiem, ale nie sądzę, żeby pomysł był w 100% grywalny.
Styl:? Mięsko:?
Farvus - Megalit
Pomysł bardzo dobry, podobnie jak ładne i estetyczne wydanie! Największą wadą jest to, że gra jest stanowczo zbyt krótka, no i nie mówi o szalonych naukowcach ani o watykanie. Gdyby nie to, byłaby absolutnie bezkonkurencyjna!
Styl: 6 Mięsko:2
ja-prozac - Na Ratunek Marsowi!
Gra jest ciekawa, jednak stanowi tylko pretekst dla mechaniki, która mi - jako gamiście - nie odpowiada, mimo to jest ciekawym i pewnie grywalnym rozwiązaniem.
Styl: 5 mięsko: 4+
Dwóch pozostałych gier nie ocenię - Odrodzenie jest niekompletne, porusza tylko jeden temat z trzech, a mechanikę ma zerżniętą z Monastyru, zaś w wypadku Kamieni odstręczył mnie pojawiający się na początku tekstu 'KsięRZyc'. |
|
|
|