autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs -> Dyskusje o Nibykonkursie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 20:10, 13 10 2005
Gość

 





Magnes napisał:
No dooobra, jak wam idzie robienie gierki na nibykonkurs? Jutro o 12:00 koniec czasu? Ja mam sporo pomysłów, ale chyba nie zdążę wszystkiego spisać Sad. Postaram się jednak, żeby gra była gotowa na jutro.


pewnie skoncze, ale po rozstroju ze starym pomyslem bedzie ciezko.
12 w nocy mam nadzieję?

ja-prozac
PostWysłany: 20:44, 13 10 2005
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





Well, ja nadal mam nadzieje że ktoś zaproponuje miesięczny timeframe i akceptowane są "prace" poniżej jednej strony :-/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:49, 13 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Miesiąc.. za duża forma nam się z tego zrobi. Tak to masz nieduze pracki i jest spoko.

A krótsze mogą być... ale czy wygrają??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:38, 14 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Jak północ to może zdążę Smile. A na później zrobimy nieco bardziej profesjonalny konkurs, a może i uda się zorganizować nagrody (przy ścisłej współpracy z Wieżą Snów) - chociaż wtedy będę musiał nie brać udziału jako organizator albo określić, że organizatorzy nie mogą dostać nagrody Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 10:49, 14 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





No dobra, zamieściłem w osobnym topicu moją pracę... osobiście mi niespecjalnie się pdoba, ale jak zacząłem i skończyłem, to już zamieszczę...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:59, 14 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Ja zasiadam do pisania, za kilka godzin pewnie skończę. Chociaż mój pomysł też mi się już nie podoba Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 17:56, 14 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





co wam sprawiło najwięcej trudności i dlaczego?

mi się koncepcja rozwinęła nie w te strone i co trzeba i musialem pisac nowa
gre w polowie, w dodatku moj sposob tworzenia gier powoduje, ze musze
miec gotowy uklad w glowie zanim zaczne pisac. to spowodowalo kolejne
opoznienia i zaczale spisywac dopiero wczoraj po poludniu.

jak u was to szlo.

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:35, 14 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Właśnie czytam mechanikę Twojej gry. Jak zwykle piszesz niejasno i bardzo ciężko zrozumieć o co chodzi. Jest to trochę nieuporzadkowane. Niemniej ciekawa gra...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 19:01, 14 10 2005
Gość

 





trzeba bedzie poprawic. zajrzyj na koniec, tam masz przyklad z sesji.

ja-prozac
PostWysłany: 19:24, 14 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





problemem jest pewnie brak przykladow. powiedz, co ci sprawia taki klopot?
jestem naprawde zainteresowany.

edit: jak znajda sie chetni to poprowadze sesje na czacie, albo jakos tak.
wlasnie skojarzylem, ze gra bardzo dobrze sie do tego nadaje.

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 20:49, 14 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Dobra. Moja gra znajduje się już w odpowiednim miejscu.
Jak nibykonkurs doczeka się rozstrzygnięcia, pliki damy do archiwów z infomacją o miejscu w konkursie - każda będzie mogła być w lekko poprawionej wersji. Tak to widzę.
A jak wyłonimy zwycięzcę, to nie mam pojęcia Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:01, 14 10 2005
ja-prozac
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: constantine jeziorna





gratuluję, magnes.
jesli chodzi o jakosc wykonania, to juz wygrales. niedlugo bede sie
wczytywal.

ja-prozac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 21:38, 14 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





Odnośnie wykonania mojej: nie patrzmy za bardzo na wykonanie, wiadomo, że nie każdy się tym zajmuje, tylko na treść. Na razie czytam Pirate Monkeys i Martwe Legendy i cieszę się, że ten nibykonkurs się odbywa Smile. W Polsce pojawi się dzięki temu sporo fajnych gierek Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 22:29, 14 10 2005
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Fajnych jak fajnych, ale niektóre pomysły po dopracowaniu mogą dać faktycznie fajny efekt.

Co do gry na chacie - również to stwierdziłem. Chętnie się piszę. Mogę rozejrzeć się za potencjalnym graczem/ami.

Co do gry Magnesa - zaraz się zapoznam i skomentuję.

Co do zasad prozaca - są zwyczajnie niezrozumiałe. Piszesz coś, co Ty być może rozumiesz, ale odbiorca niekoniecznie. Opisz to wszystko po kolei i prosto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:52, 15 10 2005
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





No to mamy cztery prace. Nie za dużo, ale i tak więcej niż się spodziewałem. Cactusse nie zdążył, ostatnia praca też trochę spóźniona, ale myślę, że można przymknąć oko. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dyskusje o Nibykonkursie
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Nibykonkurs
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 3 z 33  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin