Urko |
zerkający na systemy |
|
|
Dołączył: 23 Wrz 2006 |
Posty: 41 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Koło |
|
|
|
|
|
|
Ech, z mojej Capacochy ostał się tylko fluff, na mechanikę nie starczyło mi weny... Ale najpewniej pobawię się FATE i coś wykombinuję, oczywiście już poza Nibykonkursem.
Sam fluff wrzucę albo jeszcze dzisiaj, jak spakuję się na pewien sylwestrowy mikrokonwent lubelski, albo po 1 stycznia.
BTW. Brejdak wrzucił swoją gierę. Całkiem fajna mu IMO wyszła (i nie mówię tak tylko dlatego, że trochę mu przy niej pomogłem ).
A co pozostałych prac:
sil - cudeńko! Mistrzowstwo w klasie form krótkich. Aż żałuję, że nie mam Jengi w domu, bo giera jest świetna.
beacon - trochę za surowy jesteś dla siebie, fajny setting. Z mechaniką trochę nie dałeś rady, brakuje jej jakiegoś bajeru, który by podkolorował całą grę. Ale inkascy agenci specjalni w Europie - w pytę pomysł.
Wojewoda - tutaj znowu setting z lekka na minus, to znaczy - w porządku, ale nic powalającego na kolana. Ale mechanika - bardzo fajna, plusująca u mnie idea open play w postaci Aktów. No i wzniosłe chwile - super sprawa. Wkradł się chyba jeden babol mechaniczny, już mówię:
Cytat: | Wykonując test przeprowadzamy następujące równanie:
suma punktowa CzW + wartość Współczynników Głównych potrzebnych w danej sytuacji (w tym “Szczęście”) - suma
punktowa CzD = Trudność Testu
Gracz rzuca dwiema kostkami k6. Jeśli suma oczek będzie równa lub większa od Trudności
Testu, został on wygrany. |
Jesteś pewien, że w podkreślonym miejscu nie powinno być "mniejsza"? Bo wychodzi na to, że im więcej Czynników Wspierających i im wyższa wartość Współczynników, tym trudniej zdać test .
Pozostałe prace skomentuje w trakcie trwania minikonwentu sylwestrowego, o ile org udostępni swojego kompa . Pozdrawiam! |
|