autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> WoD i modyfikatory
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
WoD i modyfikatory
PostWysłany: 11:28, 18 07 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Czy w mechanice "na ilość sukcesów" jak np. w WoD sa stosowane modyfikatory?
Jezeli tak, to do czego sa one dodawane/odejmowane? Do ilosci sukcesow, czy poziomu trudności każdej z kości?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 11:44, 18 07 2008
Ninetongues
degustator autorek

 
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa





W starej WoDzie były stosowane oba modyfikatory, w nowej WoDzie tylko ilość wymaganych sukcesów.

Czy źle pamiętam...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 23:33, 18 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Afaik modyfikuje się tylko ilość wymaganych sukcesów i pulę kości, nigdy próg od którego liczymy sukces.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 18:46, 19 07 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Cytat:
Afaik modyfikuje się tylko ilość wymaganych sukcesów i pulę kości, nigdy próg od którego liczymy sukces.

Tak było w starym. Nowego nie znam.

A skąd pytanie, tecbug? A raczej - po co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:36, 20 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Mam pytanie dotyczące WoD-a: jak ogólnie wygląda zarys Wilkołaka:Apokalipsy?

Jadę na Flamberga i jest tam lapr wilkołaka właśnie a z WoDa to ja dobrze znam klimaty Wampira i trochę Maga, ale Wilkołak to dla mnie czarna magia.

Please help @_@


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 12:21, 20 07 2008
beacon
Administratore

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Lublin





Ekhm, [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beacon dnia 12:23, 20 07 2008, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 01:46, 21 07 2008
kellanved
zerkający na systemy

 
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tychy





Ekhm, dziękuję.

......................

Swoją drogą, to pierwszy raz pytając się o absolutnie najkrótszą drogę na dworzec dostałem dodatkowo odpowiedź, ile pod tym dworcem parkuje taksówek i w jakim nastroju są konduktorzy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:52, 21 07 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Beacon, ogolnie interesuja mnie rozne mechaniki, a to pytanie ma zwiazek z koscia na komorki. Planuje dodac cos takiego jak modyfikatory do rzutow i zastanawiam sie jak to powinno byc rozwiazane w mechanice "na ilosc sukcesow".

Reasumujac:
- ilosc rzucanych kosci zalezy od wspolczynnikow postaci,
- poziom trudnosci pojedynczej kosci zalezy od sytuacji
- ilosc wymaganych sukcesow zwykle jest stala (ilosc wyrzuconych sukcesow pozywej wymaganych okresla jak dobrze wykonalo sie czynnosc)
Modyfikatory wynikajace ze sprzyjajacej lub utrudniajacej sytuacji wplywaja na ilosc wymaganych sukcesow?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tecbug dnia 09:52, 21 07 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: 15:40, 21 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





Nie. W WoDzie 8, 9, 0 to sukces i to się nie zmienia. Innymi słowy zawsze, na jednej kostce masz 30% na sukces (nie biorąc pod uwagę przerzucania zer).

Natomiast zmienna jest ilość wymaganych sukcesów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: WoD i modyfikatory
PostWysłany: 23:14, 23 07 2008
cactusse
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 16 Sie 2005
Posty: 660
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków





tecbug napisał:
Czy w mechanice "na ilość sukcesów" jak np. w WoD sa stosowane modyfikatory?
Jezeli tak, to do czego sa one dodawane/odejmowane? Do ilosci sukcesow, czy poziomu trudności każdej z kości?


Są tez mechaniki które kombinują na różne sposoby równocześnie.
Np. w Burning Wheel stosowane jest całkiem eleganckie podejście, gdzie :

- Wszelkie bonusy zwiększają pulę kości którymi gracz rzuca.
- Przeszkadzaje zwiekszają wymaganą liczbę uzyskanych sukcesów.
- Nadnaturalne zdolności i rasowe cechy pozwalają na zmniejszenie poziomu trudności (wymaganego do uzyskania na kostce sukcesu).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 08:51, 24 07 2008
Craven
większy pożeracz systemów

 
Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kraków





W Crystalicum cecha postaci determinuje poniżej jakiej wartości na k10 mamy sukces. Umiejętność oznacza iloma k10 rzucamy. Poziom trudności oznacza ile sukcesów potrzeba, żeby się udało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WoD i modyfikatory
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin