tecbug |
chodzący wśród autorek |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2007 |
Posty: 81 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnes napisał: | Wypasiony program do kostek wyceniłbym na dwa do czterech tygodni roboty. Zatem zysk musiałby być spory, żeby opłacało się taki zrobić. Chyba że ktoś to zrobi jako projekt na studia, trzeba by podrzucić pomysł jakiemuś studentowi informatyki. | Mowisz o produkcji na komorki? No to zatrudnimy cie jako wykonawce gier
Zwykle taki projekt trwa ok 2-3 miesiace. Oprocz grafiki i programowania 1 wersji na referencyjny model telefonu, trzeba potem dopasowac aplikacje do innych komorek, co zwykle trwa drugie tyle co ta jedna wersja.
Magnes napisał: | J2EE to w tym wypadku raczej jedyne słuszne rozwiązanie. | Na komorki to tylko J2ME. J2EE nie kompiluje sie na komorki.
cactusse napisał: | Ponieważ coraz więcej komórek jest wyposażanych w akcelerometry, tak więc można się pokusić o zmontowanie prostego fizycznego symulatora, gdzie gracz "rzuca" kośćmi machając komórą (podobno ktoś już zrobił coś podobnego pod iPhone'a). | Niestety nadal jest takich malo, a staramy sie zrobic aplikacje raczej dostepna dla wiekszej ilosci odbiorcow.
Co ro szaty graficznej, to musi byc fajna i wypasiona, bo inaczej to sie po prostu nie sprzeda. Mysle, ze przekonywanie, ze aplikacje w trybie tekstowym sie nie sprzedaja mija sie z celem... |
|