autorskie.wieza.org

forum PRZENIESIONE na autorskie.wieza.org, proszę użyć opcji przypominania hasła tam

Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark -> Kostka komorkowa Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 08:58, 30 09 2008
tecbug
chodzący wśród autorek

 
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3





Magnes napisał:
Wypasiony program do kostek wyceniłbym na dwa do czterech tygodni roboty. Zatem zysk musiałby być spory, żeby opłacało się taki zrobić. Smile Chyba że ktoś to zrobi jako projekt na studia, trzeba by podrzucić pomysł jakiemuś studentowi informatyki.
Mowisz o produkcji na komorki? No to zatrudnimy cie jako wykonawce gier Smile
Zwykle taki projekt trwa ok 2-3 miesiace. Oprocz grafiki i programowania 1 wersji na referencyjny model telefonu, trzeba potem dopasowac aplikacje do innych komorek, co zwykle trwa drugie tyle co ta jedna wersja.

Magnes napisał:
J2EE to w tym wypadku raczej jedyne słuszne rozwiązanie.
Na komorki to tylko J2ME. J2EE nie kompiluje sie na komorki.

cactusse napisał:
Ponieważ coraz więcej komórek jest wyposażanych w akcelerometry, tak więc można się pokusić o zmontowanie prostego fizycznego symulatora, gdzie gracz "rzuca" kośćmi machając komórą (podobno ktoś już zrobił coś podobnego pod iPhone'a).
Niestety nadal jest takich malo, a staramy sie zrobic aplikacje raczej dostepna dla wiekszej ilosci odbiorcow.

Co ro szaty graficznej, to musi byc fajna i wypasiona, bo inaczej to sie po prostu nie sprzeda. Mysle, ze przekonywanie, ze aplikacje w trybie tekstowym sie nie sprzedaja mija sie z celem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: 09:06, 30 09 2008
Magnes
ciągle nie ma czasu

 
Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 1940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wiocha na Śl.





tecbug napisał:
Magnes napisał:
Wypasiony program do kostek wyceniłbym na dwa do czterech tygodni roboty. Zatem zysk musiałby być spory, żeby opłacało się taki zrobić. Smile Chyba że ktoś to zrobi jako projekt na studia, trzeba by podrzucić pomysł jakiemuś studentowi informatyki.
Mowisz o produkcji na komorki? No to zatrudnimy cie jako wykonawce gier Smile
Zwykle taki projekt trwa ok 2-3 miesiace. Oprocz grafiki i programowania 1 wersji na referencyjny model telefonu, trzeba potem dopasowac aplikacje do innych komorek, co zwykle trwa drugie tyle co ta jedna wersja.


Mówiłem o prostej aplikacji gdzie tylko się wybiera kostkę i losuje, a nie grę z odbijającymi się kostkami i grafiką itp.
Wypasiona wersja to oczywiście robota na dłużej, wspomniane 2-3 miesiące co najmniej.

tecbug napisał:
Magnes napisał:
J2EE to w tym wypadku raczej jedyne słuszne rozwiązanie.
Na komorki to tylko J2ME. J2EE nie kompiluje sie na komorki.


Literówka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magnes dnia 09:06, 30 09 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kostka komorkowa
Forum autorskie.wieza.org Strona Główna -> Hydepark
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin