cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
beacon napisał: | A proszę bardzo ;p (haha, nie spodziewałeś się!) |
Taaak, tego Kaktusek się nie spodziewał
Cytat: | /może to nie porównanie - fakt - ale jakiś środek stylistyczny typowy dla literatury pięknej; kiepsko wypadają żarty w rpgach jak dla mnie - chyba że w Nieborakach/ |
Niestety, kiepski humor otrzymałem razem z resztą ludzkiego kadłuba, i nie sadzę by udało mi się go powstrzymać na dłużej niż dwa, trzy zdania
Cytat: |
Tego fragmentu to ja w ogóle nie zrozumiałem - jakie pakty, z kim, kurde. |
Z Wielkim Złem, wiesz, coś typu "słuchaj Zło, ja jestem zły, ty jesteś zły, pokażmy światu jak piekło naprawdę wygląda !! bwahahahahaa bwaha !!".
Cytat: | Dobrze chociaż, że nie wplatałeś takich sformułowań w treść mechaniki. |
Yup, zabrakło mi na to czasu
Magnes napisał: | Szkoda, że tylko dwie prace. Trzeba będzie je do gobasa dodać (najlepiej byłoby uploadować te pdfy tam albo na stronie nibykonkursu) i zrecenzować... |
Eee tam, statystykę mamy lepszą niż niejedna nibykonkursowa edycja (i to w wersji beta turnieju) .
Kruk napisał: |
?Przyznam ciekawe.Oświecisz mnie światły cactusse?Nom,setting z****,przetestuje . |
Uch, jeśli idea TODO nie jest dla ciebie w pełni zrozumiała, polecam odpowiedni wpis na wikipedii .
Celem mojego TODO (i szkicowej okładki) jest zasugerować, iż gra jest niekompletna (patrz malownicze porównanie na kolejnym blogu Szabela), ale zostanie ukończona.
Na swoje usprawiedliwienie dodam, iż za dużo wolnego czasu poświęciłem na kombinowanie i zabawę grafiką, zamiast wrzucić tylko podstawy i olać wodotryski (ale za to wiem, jak zrobić śmieszny napis). Jednakże sądzę, że znacznie sympatyczniej (i w duchu niepoważnego Nibywyzwania) jest pokazać aktualny stan prac i jakiekolwiek efekty konkursowego tygodnia, niż wycofać się z dymiącą dziurą po honorze .
Ad. Ostatnia Robo-Nadzieja
- Solidnie napisane (aczkolwiek kilka fragmentów nie pasuje mojej duszy)
- Pomysł taki sobie (miałem nadzieje na coś bardziej zakręconego)
- Mechanika ciekawa, ale za mało jej i za mało dramy (ach, gdzie ci dzielni piloci, poświęcający ze łzami w oczach umysły kolejnych mieszkańców, by zadać ostatni cios ?).
Btw. podobny trik jest w HEXie, na "parzystych" (?) kostkach parzyste wyniki generują sukces .
Ad. Nibywyzwanie
Gdybym miał coś zmieniać, to zapewne wydłużyłbym czas do dwóch tygodni. Po pierwszym tygodniu chwalimy się pomysłem i wersją alpha, po drugim kompletna wersją beta. |
|