cactusse |
większy pożeracz systemów |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2005 |
Posty: 660 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
beacon napisał: | cactusse,
Fajny pomysł, nawet bardzo; trochę wkurza język, jakim pisałeś. Fajne porównania pasują do książki czy opowiadania, ale nie do gry fabularnej. Wkurzają mnie podczas lektury. Mechanika - dopiero zacząłem ją czytać i zapoznałem się ze sposobem testowania. Dostrzegłem niejasność - jak można mieć więcej niż jeden sukces/porażkę w zwykłym teście, jeśli bazowo rzuca się jedną kostką za pierwszy atrybut? U Ciebie już na początku jest zaznaczone, że rzuca się jedną kostką za każdy atrybut. I dalej - o tych "juju" jest tak abstrakcyjnie napisane, że kiedy się pojawiają, to nie wiadomo skąd i po co. Ale może jak doczytam, to się rozjaśni. Ale rozumiem, forma musi kuleć jak się pisze grę przez tydzień. Treść zapowiada się dość miodnie, ale wydaje mi się, że i tak wygrałem (choć, naturalnie, nie ma tutaj zwycięzców) ;p Ale przynajmniej oddałeś swoją grę, nie to co inni. |
1. Dokładniej poproszę Kolego Recenzent, najlepiej z cytatami (cóż to są "fajne porównania pasujące do książki czy opowiadania" ?) .
2. Niestety, w dziedzinie zrozumiałego pisania wiele mi jeszcze brakuje do kompetentnej amatorszczyzny, więc mam nadzieję trochę się podciągnąć kosztem niewinnych.
3. Uczciwie przyznaje, iż mechanika pisana była na kolanie, i jasność przekazu zapewne zginęła pod kołami pośpiechu.
4. Z powodu stanu "30 godzin na kopytach i dalej walczy", nie mogę zrewanżować się natychmiastową kontr-recenzją, ale jutro postaram się doczytać "Roboty" i rozważyć opcję kapitulacji . |
|